mekker95 Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Hei høres ganske dumt ut men er det noen i porsgrunns området som har en bil ståans som kansje trenger en puss/repp/total forvandling?? helst gratis men kan også gi vrakpant. meg og en kompiss vil altså sette et preg over en bil der vi har gjort alt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Har en kjøper på Audien, men om han ikke kjøper allikevel kan du får den for 2500, for den pris garanterer jeg at naboen ikke har lik! Audi 100 LS ifra 1976, er litt smårep jeg hadde planer om å ta selv, men kona streika... Kan fint kjøres på røde skilter til porsgrunn, motor og drivverk er topp:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekker95 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 joa... men litt dyr, ikke at jeg sier at jeg får noe bedre til mine krav. men jeg tenkte noe som mere eller mindre var vrak. og stod i nærheten. men jo jeg skal absolut tenke på det vis kjøperen din ikke vil ha alikkavell. men viss det er noen andre som har noe ståans i garasjen som støver bort er jeg fortsatt villig til og ta i moot gratis eller betale vrak pant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg