daggis Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Noen som har sett den? Mener den offisielle, ikke den uofisielle som har vært ute en stund. Anbefales! En syk brite som kjører 180mph i tett trafikk, kjører forbi på utsiden av veien o.s.v. Rimelig nutcase, ikke helt forsvarlig, men gøy å se på :D Annet som er verdt å merke seg er en hillbilly som er godvenn med trailersjåfærene. Har cb-trailerradio, kjører med 4 trailere rundt seg gjennom politikontrollene o.s.v. Han kjører en eller annen gigantisk amerikaner. Rimelig heftig ihvertfall, selv om det er endel blærete folk med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Så denne for litt siden. Grei film men syntes det ble litt mye prating i lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 hmm, noen som har torrent fil til filmen eller gidder å dele den på dchub`en biltokar ? :) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Den er på hubben, som vcd imageting.. Jeg har iallefall fått ned del 1, men har ikke brent den på cd enda. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 har den på DVD jeg, syns ikke den var no spes, ble altfor mye prating å altfor lite kjøring. eneste kjøringen som var var dårlig, ble filmet fra en BMW og to Murcielagoer og det var generelt dårlilg siden de filmet bare når de holdt fartsgrensen osv. alt i alt så syns jeg filmen var meget skuffende for jeg hadde gledet meg til denne lenge, men det er jo kult å se på alikevel da:D men jeg syns teckademics 3000 filmen var mye bedre Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg