mario94 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hei, jeg vurderer å sote bakruta på en fiat punto. Den har varmetråder. Jeg har lest litt rundt, men ikke sett noe ordentlig svar på hva jeg skal og hvordan. Går det å ta ut ruta selvom det er varmetråder? Evt. hvordan tar jeg ut ruta og setter den inn igjen uten noen skader? Har lest at jeg skal ta masse såpevann på ruta, stemmer dette? Evt. hvor mye skal jeg ha, og hvordan skal jeg legge på? Så lurer jeg på hvor lang tid det vil ta for å få det best mulig. Håper noen har peiling og svarer så fort som mulig :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Jeg spurte en i klassen og han sa at det går an å kjøpe en slags spray man sprayer på å får samme effekt, men mye lettere. Noen som kan bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Please, noen hjelp meg. Er helt blank på dette området... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 hvorfor skal du ta ut ruta? er jo bare og legge det på med ruta i... bland deg en sprayflaske med salovann, vask ruta NØYE, tørk rent, spray på salovann, fjern beskyttelsefilm på sotefilmen mens du sprayer på såpevann "enklere med to personer" viktig med MYE såpevann over hele filmen så den ikke "knekker"! Legg filmen på ruta og stryk den ut til all luft er ute, tørk også vannet vekk som kommer fra bak filmen mens du stryker! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Tusen takk :D Men er det vanskelig å ta på solfilm på bakruta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 kommer an på bilen! men på din bil er det best og legge ned setene og sitte baki med luka igjen! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Tusen takk for svar! Da vil jeg prøve å sote vinduene på mandag :) Hvis noen vil så kan jeg sikkert laste opp noen bilder om hvordan det blir, men bare hvis noen vil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg