Gå til innhold

bedre lydanlegg med originalspiller i saab 9-3 2003mod

Ranger emnet

sinisalo

Anbefalte innlegg

Har en Saab 9-3 2003mod med et elendig dårlig lydanlegg. Tror det er det dårligste settet de leverer.

Så jeg skal oppgradere, og tenkte å kjøpe en forsterker+elementer å koble til originalspilleren.

Men den har jo inger signalutgang.

Så da lurer jeg på om man får ok lyd av å bruke en Høyttalersignalkonverter?

Tenkte på denne f.eks: http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=767&osCsid=e93t1fg0v45kvjr9vuq8d9vc62

Noen annen mulighet for å få brukt originalspiller og egen forsterker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høyst sannsynlig 4-kanals linjeutgang på Saab-spilleren, du trenger bare en DIN-overgang:

1908_backe_saab1.gif&w=200&h=147

Ellers er det bra med en egen forsterker ja, men ikke glem å skifte høyttalerne til noe bedre... 3,5" i dashbordet, 6,5" basshøyttalere i dørene og 6x9" bak, er det plass til originalt så det er jo endel muligheter. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på nytt anlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høyst sannsynlig 4-kanals linjeutgang på Saab-spilleren, du trenger bare en DIN-overgang:

1908_backe_saab1.gif&w=200&h=147

Ellers er det bra med en egen forsterker ja, men ikke glem å skifte høyttalerne til noe bedre... 3,5" i dashbordet, 6,5" basshøyttalere i dørene og 6x9" bak, er det plass til originalt så det er jo endel muligheter. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på nytt anlegg?

Blir vell sikkert rundt 8000. Men blir sikkert mer i lengden, da jeg sikkert ikke bytter alt med en gang:)

Tips?

Lurer på om jeg kjøper en DD sub og en forsterker på ebay, får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider