Læreren Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 (endret) Hei. Jeg sliter med vindusviskeren på min C180 1999 modell. Som dere sikkert vet er det bare én vindusvisker med en slags hydraulisk arm som skyver viskeren ut og inn. Denne hydraulikken er defekt, noe som fører til at viskeren blir gående helt "utstrakt", i stedet for at armen går ut og inn slik den skal. Har prøvd å olje den og skyve på hydraulikken manuelt, men får ikke fikset det. Er det noen her som har noen triks for å ordne dette? Kan jeg for eksempel åpne mekanikken, eller er dette noe man absolutt ikke bør gjøre osv...? Håper dere kan hjelpe meg med dette Endret August 30, 2011 av Læreren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maylore Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 hei, har hatt samme problem på min W202, vist seg at mekanikken som styra arma ut og inn va gåen, det høres ut som d e det samme hos deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1991 Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Noen som vet om det da holder å bytte ut mekanikken? Har en for hånden, altså bare armer og visker, ikke motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotten Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 du vil rask høre om motoren går eller ikke, dersom den gjør det, i ditt tilfelle, holder det å skifte mekanismen. men vil sterkt anbefale å demontere å sjekke litt på mekanismen først, har vært borti flere ganger at det ganske enkelt løsner, og bare er å skru fast igjen det er rent mekanisk alt sammen, og ikke noe hydralikk, så ikke vør redd for å åpne opp å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg