Jens Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by robertdn Må jo lære opp bikkja til å passe på bilen mens den er valp :) Var der oppe i går kveld og tittet litt. Var jo en del biler der oppe, og en del kule også. Hvilken biler kjørte dere andre der oppe ? Må jo bli mye klin og hår i skinnsetene :D Jeg har forøvrig solgt bilen min, så jeg lånte Camryen til et familiemedlem igår, ikke akkurat årets rånebil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Jens Det var deg som var der ikveld og? Sto og tittet på bilen din, og mistenkte at det var deg fra forumet. Hadde du med bikkja di i baksetet?? Hehe... Svikter du Shell i Ski Jens??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Helene B Svikter du Shell i Ski Jens??:D Ski er dessverre litt døvt for tiden. Dro innom senere på natta, og det var ingen folk ute. Strømmen og Jessheim er stedet vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Jens Ski er dessverre litt døvt for tiden. Dro innom senere på natta, og det var ingen folk ute. Strømmen og Jessheim er stedet vettu ;) Ja, i går var d ikke mye liv i ski.. Men de siste ukene har d vært masse biler i ski.. Hmm.. Lurer på hvem alle er.. Noen herfra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Det er vel ingen fra forumet her som råner i Ski tror jeg...Har ikke lagt merke til det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Jens Ski er dessverre litt døvt for tiden. Dro innom senere på natta, og det var ingen folk ute. Strømmen og Jessheim er stedet vettu ;) Og Årnes!! Må ikke glemme Årnes Jensemann! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by robertdn Må jo lære opp bikkja til å passe på bilen mens den er valp :) Var der oppe i går kveld og tittet litt. Var jo en del biler der oppe, og en del kule også. Hvilken biler kjørte dere andre der oppe ? Jeg kjørte scorpion jeg som vanlig. avataren min er bilen. Var morro å kjøre med vilhelm / ozzy og gutta... rælingtunnel rocker ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Er bra den tunellen asså:D genial er den:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg