MaariusB Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Får poste opp her også da. Er et nylig oppstarta prosjekt.. Som vil ta litt mere av når sommerbil sesongen er over, og den blir satt inn. Er en 1994 Volkswagen Vento 1.8l 8v, som jeg kjøpte i mai.. Ganske grei stand, ikke noe seriøse rustproblemer eller noe lignenede, og hadde kun litt over 170 000 på km. tellern når jeg kjøpte den. Motor: -Original 1.8l foreløbig Understell: -Tuning-art coilovers (Justerbart senkesett) -FK-automotoive skrudde spacere, 15mm forran, 20mm bak. Eksteriør: - AD Frontblinkere og LED-grøftlys - AD design, sorte baklykter. - 16'' x 7.5 Lenso BSX felger med 195.40.16 Toyo proxes dekk. - Rieger GTS frontleppe. Eksos: -original foreløbig. Interiør: Kommer snart, Stereo: Kommer snart. Fremtidlige planer. bygge ny eksos, bytte kam, frese topp for og endre kompresjon, chip,grenrør og konfilter, stereo, og mye intereør og kosmetiske forandringer. Litt mere detaljerte prosjektråder: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=20064 http://www.midtnorskgatebil.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=7 Beklager skitten og shabby bil, men dette er en prosjektbil. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 sku vel fått den ned litt til bak, eller må kanskje valse først?? Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Ojojoj! Ser bra ut!:D Er det neg. camber? Isåfall, hva har du gjort? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 (endret) Er lavere bak nå ;) Er nokk negativ camber ja. når man har demperen montert fremme, uten og stremme boltene nede, så skubber man bremseskiva i åverkant, så man tilter hjulstillinga. Dette går ant pga. litt ovale hull nede på demperen. Endret September 10, 2011 av MaariusB Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Metoden fram vet jeg av, har gjort det selv, men hva med bak? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Metoden fram vet jeg av, har gjort det selv, men hva med bak? Hehe, neei.. det ble av seg selv. hehe, ikke mye der da Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg