Gå til innhold

CDspiller/radio i Suzuki XL7 2006mod.

Ranger emnet

mmmpils

Anbefalte innlegg

Finnes vel ikke noen monteringsramme til XL-7 som tar dobbelDIN... finnes en singleDIN-monteringsramme ihvertfall, skal du ha dobbelDIN inn der må den dashbordramma kuttes i hjørnene som et minimum:

7561_Khudos_Suzuki_Grand_Vitara__03-06__XL-7__mont_1.jpg

Regner med du har denne radioen nå?

T40.257original.jpg

Meget mulig du kan bytte over til en eldre (før 2004) Grand Vitara/XL7-originaldashfront isteden, for å få dobbelDIN langt enklere:

11_1322445379.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere/du ser på nederste bilde så er det en annen mahongyfrontfinish/deksel enn på bilde over. Dette ser dere spesielt i hørnene der spilleren står. Mye mer firkantet på etterbilde enner førbilde.

Ser ikke ut til at det skal være noe problem å få en dobbelDINspiller inn om jeg får et nytt deksel på dashbordet(plastikkdekselet som ligger rundt stereo,klima osv).

Ingen som har erfaringer med dette?

Suzuki XL-7 2.0L TDI `06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

beklager jeg sa litt feil i innlegget mitt over. Du må selvsagt bytte ut frontpanelet, der klima osv er. dette er en enkel sak hvis du kan skru. Tar av de 2 stjerneskruene i underkant, også bare dra ut, men det er veldig trangt å få av alle kontaktene.

men har funnet delenr til deg fra RSA Bil sine interne lister, regner med det er denne du leter etter:

Radio-Ramme til XL-7: 73821-50j00-R9S

Kr 407 ekls mva

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å legge ut bilde av denne delen? Bare for å være sikker på at jeg skjønner det riktig :):)

Tomtom77

beklager jeg sa litt feil i innlegget mitt over. Du må selvsagt bytte ut frontpanelet, der klima osv er. dette er en enkel sak hvis du kan skru. Tar av de 2 stjerneskruene i underkant, også bare dra ut, men det er veldig trangt å få av alle kontaktene.

men har funnet delenr til deg fra RSA Bil sine interne lister, regner med det er denne du leter etter:

Radio-Ramme til XL-7: 73821-50j00-R9S

Kr 407 ekls mva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...