Gå til innhold

Nok et G2 Prosjekt. 1.6TD "Rat"

Ranger emnet


JvhCossie

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg denne for litt over en måned siden.

 

1.6 TD Miljødiesel GL 90/91 modell

 

-Grønn

-Servo

-Sentrallås

 

http://cache.finn.no/mmo/2011/6/30/1/293/886/41_-1134036151.jpg

 

Så har man skrudd litt da...

 

-GTD interiør i grått med røde striper

-Sota baklykter (hella), blink og hovedlamper med kryss.

-Gule spredere, sota kommer etterhvert

-GTI Leppe (original)

-Emblemfri grill, grillista jeg kjøpte var til Einser, så den må jeg få bytta.

-Høydejusterbart senkesett

-9x16 Brock B6 lakka mørkegrå perlemor med 205/40 dekk

-G60 skjørt og breddere ligger i stua, MÅ FÅ NOEN TIL Å VALSE BUENE MINE BAK!!!!!!! så jeg kan få dem på.

-Litt stereoplukk... Kommer mer der etterhvert

-Golf 3 look dørhåndtak

-HKS ratt 320mm.

-Rusta panser

-Rutene skal sotes en gang jeg gidder.

 

Søker så komplett GTI forstilling og bakstilling til en fornuftig pris.

 

Den skal slammes fullstendig så fort jeg får på breddere ;)

 

Bilen er langt ifra fin i karosseriet, men dette er litt av sjarmen å. Uansett er alt (bortsett fra spredere) i svart/mørkegrått så det er en gjennomgående stil på bilen. Bilder kommer litt senere...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Njaaaa.... Blir ikke så mye tid til Golfen siden jeg skal selge huset mitt og flytte... Men har da dela, bare det å få det på... Skulle hatt noen som veit om noen 25mm adaptere, 4x100-4x120? Har veldig lyst på T6 stålfelger på vintern....

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hehe! Var nok meg det gitt ;) Fint med litt svartrøyk ;) Hadde ikke problem med å holde følge men 2 av 3 motorfester var ferdige pluss litt mye gummi så det subba greit ;) så måtte ta det litt "easy" :) Kjenner ikke noen i huddærn som har justerbart liggende til passat ell golf ell?? Blir litt slapp i fronten med bare fjører... VR6`n er litt fremtung ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår