CalibR Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Leste dette i månedens PCGaming wold :) Golf & Co World Racing 2 kommer - og denne gangen med andre biler enn kun Mercedes-Benz. Ett sammarbeid med Volkswagen er klarert, sier utgiveren TDK mediaactive - det omfatter merker som Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda og Audi. Når det gjelder kjøreopplevelser, vil World Racing 2 orentere seg mere mot rene arcaderacerspill som Need for speed. spiller vil sannsynligvis ikke lanseres før 2005: Utviklerem Synetic befinner seg fremdeles i planleggingsfasen. http://www.synetic.de Høres bra ut med flere biler. Fett vis man får kjørt femmer og 2,7 liter biturbo fra Audi :cool: morph Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Da har demoen kommet ut http://www.volkswagen-startklar.de/world-racing-2/anzeige/article/2/world-racing-2-demo/index.html :) Kan laste ned herfra Mirror1 Mirror2 Mirror3 Er på 86mb selve installasjons-fila. Å når man har installert det så er det 169 MB liggende på harddisken. SYSTEM KRAV ===================== World Racing 2 Bruker Microsoft DirectX 9.0c. Minimum spesifikasjoner (for å spille spillet) * Windows 98SE/ME/2000/XP * DirectX 9.0c * Athlon XP 1800+ or Pentium IV med 1.8 GHz * 256 MB RAM * AGP-3D grafikk-kort med minium 64 MB minne * DirectX 9.0c kompatibelt lydkort * 1.7 GB ledig harddisk plass * 2x DVD-ROM ===================== http://www.bhmotorsports.com/WR2 Screenshots/Bilder http://www.bhmotorsports.com/WR2/screenshots Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Tøft. Brat at du fant fram til dette CalibR. Skal lastes ned og prøves. cheers :wave Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehe. Anbefales cheers Greide nå å blåse motoren jeg da og punktere med Golf R32`n. Er så plagsomt når den kommer i slædd i 200 kommer veeeldig fort :hammer Race-Tourag`n var litt lettere sånn sett :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Må si jeg ble ganske så imponert av WR2. Pen grafikk, grei lyd, grei handling og nice fartsfølelse :D Hadde ikke engang hørt om det før nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ahh, så fett. gleder meg til hele :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 får bare kjørt gofl mk1 gti jeg:( hvordan flere biler? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Da er den i box her, til xbox, skal testes i morra... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, ganske kult spill, ikke veldig realistisk, men morro..... Drifting er helt konge der... bortsett fra at dekka slites litt fort, hehe Et av de bedre bilspilla når det gjelder drifting, er tilogmed drifting race med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hehe, ganske kult spill, ikke veldig realistisk, men morro.....Drifting er helt konge der... bortsett fra at dekka slites litt fort, hehe Et av de bedre bilspilla når det gjelder drifting, er tilogmed drifting race med :) tøft.. Eneste spillet jeg vet om som har drifting er Need 4 Speed underground serien. Tror jeg får rusle en tur til spill butikken for å få en full versjon av det spillet. . Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Tror ikke det har kommet i butikkene ennå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 gleder meg.. håper det er like artig å drifte med som det gammle, men kansje litt mer realistisk.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det noen som har spilt demoen mye her? Lurer hva tiden til folket på forumet er på mission 2. Første racet med 4x4 vagen. Der man kun har 2min 2sec. Har holdt på en del med den og klart 1min 98 sec. hehe.. yodude Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 syntes egentlig att det var ganske morro å kjøre fritt rundt med tuareg`En jeg.. trail kan være morro det å.. selv om det kansje var litt vel godt veigrep her.. men fint spill... må kjøpes hvis jeg finner det... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 sliter litt med grafikken jeg, bilene blir nesten gjennomsiktig, har alt av grafikk på lowest men blir ikke bedre.. damndamn Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg