granadagutt85 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 (endret) endelig fikk jeg tak i et bra eksemplar av granada mk2 igjenn =) 2,3 l gasser , men gasseren må nok byttes jah :( ellers så er det automat kasse men skal nok byttes i løpet av vinteren og få inn enten en 2,8 l eller 3 l maskin i den for å få litt ekstra futt =) skal også få henta hella grillen å få den satt på men skal vente med det til etter eu kontrollen =) :ford: Endret September 1, 2011 av granadagutt85 Siter 1990 chevrolet beauville (turbil) 1984 Granada 2,3 (nybil) =) prosjekt =) 1991 vw Golf cab (rep objekt) 1994 Mitsubishi galant 1,8 (til salgs) DU SKAL IKKE STJELE, STATEN LIKER IKKE KONKURANSE =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granadagutt85 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 først er det EU kontrollen som står for tur på mandag å så er det polering og rubbing =) så jeg håper å ha skiltene på bilen neste helg hvis allt går etter planen =) litt småting inni så skal fikses men det tar jeg etter den er gått gjennom eu kontrollen =) desverre er det bare vanlig GL interiør i den men skal se om jeg klarer å få tak i recaro framstolene og benken bak =) noen så vet hvor jeg kan få tak i dette =) ???? ellers er det rs kit som skal komme hjem men tror jeg bestiller det i vinter =) Siter 1990 chevrolet beauville (turbil) 1984 Granada 2,3 (nybil) =) prosjekt =) 1991 vw Golf cab (rep objekt) 1994 Mitsubishi galant 1,8 (til salgs) DU SKAL IKKE STJELE, STATEN LIKER IKKE KONKURANSE =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Fete hjul og tottaly slam it ;) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granadagutt85 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 skal det jah =) tenkte meg enten OZ mito felger eller Brock B1 8,5x17 framme og 10x17 bak =) og gjerne litt senking =) Siter 1990 chevrolet beauville (turbil) 1984 Granada 2,3 (nybil) =) prosjekt =) 1991 vw Golf cab (rep objekt) 1994 Mitsubishi galant 1,8 (til salgs) DU SKAL IKKE STJELE, STATEN LIKER IKKE KONKURANSE =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg