323evors Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Jeg treger bra bremser inkl. calippere til evo 5 banebil. Noen som har til salgs? brukt eller nytt.. eller som vet hvor jeg får tak i til en bra pris? Mye å spare på å kjøpe på ebay?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 du kan jo spør japanauto og dei som driver å importerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323evors Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Bra tips =) Skal gjøre det. Men har hørt med de om deler før og mange av de er vanskelige med deler.. Men ska som sagt prøve. Tenkte høre på forumet her tilfelle noen hadde liggendes =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 O.T du som har tyttebæra? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323evors Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 jeg har tyttebær ja ! Ikke den jeg skal ha bremser til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg