diskey Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hva er inntrykket deres av svenske MDS? Jeg tenker å kjøpe en MDS f40 fanatic forsterker. Den er brukt og jeg finner ikke no info om den på nettet. 4x125w og det sitter 2x25A sikringer på den så den burde jo trøkke litt ? skal gi 1000 kr for den. Vil bare være sikker på at jeg ikke kjøper katta i sekken her.....han sa den kosta 2500 for ett år siden ca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Har vært lange diskusjoner angående dette før... Prøv søkefunksjonen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 altfor mange og lange.. Har ihvertfall en av dem har, kanskje en av de lengste; http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=19080&highlight=mds Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by sirsnare altfor mange og lange.. Har ihvertfall en av dem har, kanskje en av de lengste; http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=19080&highlight=mds STYR UNNA! Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Har vært borti endel MDS, og du får stort sett hva du betaler for. De dyrere produktene til MDS fungerer helt greit, men snubler man rundt nederst på prisstigen er det mye rart av ymse kvalitet. Tror jeg heller ville vært på utkikk etter feks. brukt Dynabel som gir vesentlig mye mer for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ca ett år etter at posten døde våkner den til liv :cool: Originally posted by JenkaRiPS Har vært borti endel MDS, og du får stort sett hva du betaler for. De dyrere produktene til MDS fungerer helt greit, men snubler man rundt nederst på prisstigen er det mye rart av ymse kvalitet. Tror jeg heller ville vært på utkikk etter feks. brukt Dynabel som gir vesentlig mye mer for pengene. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Jommen sa jeg smør :) Satt bare og kikka litt igjennom her. La ikke merke til at denne var så gammel doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Æsj ikke noe bra saker! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Ræva lyd... Kjøpte 6"9'ere som koster 200kr på en billigbutikk(samme produsent av de som lager Sony sine!). De msote MDS sine, MDS har elendig møkka lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 jeg og en kamerat har laga en kasse med 2x kharma twelve(eller noe sån), de kosta 500 kr stk.(!!) og lyden er upåklagelig med tanke på prisen, de skal inn i bil snart, nå spiller de sammen med 2 mds diskanter på en vanlig hjemmeforsterker ment for langt mindre elementer. Det låter faktisk bra! diskantene er en del av et komponentsystem (dynamic power) som seff. skal inn i bilen. har bilder av alt på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 neeeeeeeeeeeeeei ikke nå igjenn!!!!!?? Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har ett par 6*9 fra MDS, som er kopla til en forsterker. Grei lyd i forhold til prisen. Kan nok ikke måle seg med de dyrere, og bedre merkene som f.eks focal, m.fl Så ufra prisen, så er det helt ok høytalere å kjøpe. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 skal ikke skryte opp mds til noe som helst, men 6x9" min som jeg hadde før var de eneste av 5 par som jeg ikke har sprengt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 de har noen basskasser som faktisk funker ganske fett! - ikke skryt det heller.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg