firelude Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Hei folkens ! Jeg er eier av en eldre Toyota Carina , TA40 utgaven med automatkasse . Årsmod er nok 78 -79 vil jeg tru . Statens Trafikkstasjon finner ikke bilen i deres system når jeg oppgir chassienummer ?? På torpedoveggen står "id" brikken , når det gjelder "Model" står det : TA40L - AEHDSW . Kan det være slik at "SW" betyr .....Sverige ?? Var bare en tanke... Er det noen der ute med mer en middels Toyota interesse som har et tips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Da har jeg vært en tur hos Statens Trafikkstasjon ( trur jeg det heter ) . De fikk data ca 90 -91 . Har bilen vært avskiltet før den tid ligger den ikke på data . De gjør grep som igjen gjør at jeg får svar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 7708-8107: Produksjonsdato TA40L-AEHDSW: chassiskode/utgave (ikke ch.nr) 2T: Motortype 4DS: Karosseritype (4 dørs sedan) Auto 3FC: Girkasse A40: Ukjent T: Ukjent 4.300: Diffutveksling DLX: Trimkode Resten finner du her: http://members.iinet.net.au/~stepho/newcodes.htm Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg