Gå til innhold

Hvordan selge bil i noe dårlig stand som trenger EU-kontroll snart?

Ranger emnet

vidar90

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30349240

Den tapper strøm, kanskje bare dårlig batteri, har bare byttet det med ett annet gammelt et.

Klimaanlegget lager ikke kaldluft, og jeg tok ut sikringen fordi jeg var lei ulyden det lagde(Selv og det ikke var på. Også en stund etter man har slått av tenningen).

Mulig at den lekker litt servoolje(?).

Ellers er den grei, ettersom jeg bruker den sjeldent må jeg starte den med et batteri jeg har i bagasjen sammen med startkabler:P

Håndbrekk har null effekt. Jeg vet ikke hvorfor fjernlyset ikke funker, releet koster 1700,- nytt så prøvde og bytte det med et fra skorten, det hjalp ikke, kanskje det er bryteren?

Innen slutten av månen må den på EU-kontroll.

Hva er smart å gjøre? Den har vert på Finn i én uke, null henvendelser.

(veldig begrenset hva jeg har mulighet til å fikse selv)

SAAB 900SE ´95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan selge noe slikt: pris. Lav pris er tingen. I den prisklassen ønsker folk en godkjent bil, og får de ikke det må prisen ned. Du får kanskje 2-3000 i nåværende stand. Men, du kan jo være heldig.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting er viktig å huske på når det gjelder finn. Man vil alltid finne tilsvarende biler til samme eller høyere pris, men det er dumt å basere seg på dette. De blir sannsynligvis ikke solgt de andre bilene som er overpriset heller... Du trenger ikke å gå helt ned til den prisen jeg foreslo med en gang, men gå gradvis nedover fra den prisen du har nå, så kanskje det napper til slutt. Men du må nok et stykke ned...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider