tomasch Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hei Jeg har en 220 CDI 2004 W211 automat gått ca 400 000 km den har begynt å smålugge under kjøring når jeg legger litt trykk på den, spesielt i små bakker, men trykker jeg på så hart at den girer seg ned kjenner jeg ikke noe i det den akselerer men når den begynner å flate ut igjen med lite trykk så begynner den å lugge igjen, minner meg om en besinbil med dårlige plugger og stifter. Har vært inn å sjekket motoren, men kommer ikke frem noe feil på målingene. Er det noen som har hvært borti noe lignende, takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Mest sannsynlig girkassen som rykker. Kan begynne med å bytte oljen og spyle gjennom noen ganger med ny ojle for å få ut all den gamle olja. Da skifter du også filteret på kassa. Om ikke dette hjelper må det ny converter Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Har det ikke vært noe krøll med dysene også på disse? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasch Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Mest sannsynlig girkassen som rykker. Kan begynne med å bytte oljen og spyle gjennom noen ganger med ny ojle for å få ut all den gamle olja. Da skifter du også filteret på kassa. Om ikke dette hjelper må det ny converter Hei, takk for svar, er det oljen på converteren du mener..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Jo det har vært noe med dysene på disse men de fleste skal ha blitt byttet på aksjon når bilen bar ny. Og måten han beskriver det som tyder på girkasse. Ja oljen på converteren og girkassa Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg