Gå til innhold

Skravletråden !

Ranger emnet

Kentommy

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

Har skaffet meg min første Hiace(99mod lang). Det er et oppussingsprosjekt og grubler veldig på farge om dagen! Kanskje dere kan komme med noen tips?

Det er jo et hav av farger å velge mellom! Jeg vil ha en farge som passer hiace og samtid er tøff, men som ikke gir en harryfaktor!

Bilen er blå så det letteste er å velge en slik farge, men en annen farge ville jo vært morsomt..

Har disse i tankene foreløpig;

Marrakesh brun

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs783.snc4/66316_10150275087845472_767125471_15065568_4210522_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs931.snc4/74494_10150293919140472_767125471_15402056_4305298_n.jpg

Lemans blå, har denne fargen på min banebil

http://i607.photobucket.com/albums/tt159/Maritamiiin/IMG_0490.jpg

Svart?

Vurderer og lage en prosjekttråd så jeg ikke spammer ned skravletråden :)

# ///Magnusrc bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atiram: Tror den blåfargen du har på banebilen hadde blitt fin. Regner med du skal bruke Hiace`n til å trekke Bmw`n med, så da hadde det vært litt tøft å ha samme farge synes jeg. En fordel med denne fargen er at det ikke blir for stor kontrast fra innvendig farge.

Ja. du får komme med prosjekttråd :)

Toyota Avensis 2013

Toyota Hiace 2008

Opel Rekord 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips :)

Ja, det blir trekkvogna til bmw'n så har tenkt på det samme :) Ja, det sparer meg for mye tid å kanskje kunne sleppe å lakke innvendig på alle steder. Får se hvor nøye jeg skal ta det.

Får lage en prosjekttråd senere da jeg får tatt noen bilder osv.

# ///Magnusrc bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeblå er veldig fin på Hiace.. blå fargen du foreslo blir nok også bra.

Men føler du kan få litt av den harry faktoren.. hadde vært lettere om en hadde sett fargen i lyset :-)

Endret av Kentommy

05' Toyota HiAce 2.5 D-4D!

00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210!

BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeblå er veldig fin på Hiace.. blå fargen du foreslo blitt nok også bra.

Men føler du kan få litt av den harry faktoren.. hadde vært lettere om en hadde sett fargen i lyset :-)

Kan se om jeg får lagt ut noen flere bilder av fargen i sola i kveld.

Digger den fargen på e30, og tanken på lik farge på trekkvogna er morsomt, men syns ikke blå hiace er det tøffeste :p det skal sies at jeg har til gode å se en oppfriska hiace som andre her på forumet (i blått) som din bl.a, kentommy.

Argh:p får bare gruble og gruble til jeg blir helt grønn :D

# ///Magnusrc bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider