Gå til innhold

Skravletråden !

Ranger emnet

Kentommy

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slipe en liten bombe her :P

Hiace er noe av det mest ukomfortable jeg noen gang har kjørt

Finnes ikke sving, finnes ikke fjøring

Spyler du ruta så må du viske selv, gammeldags

Bråker forferdelig inni kupeen i 80 på e6-en

De nye med d4d høres ut som har grus på motoren når du gir på, for ikke å snakke om volumjusteringa som sitter på motsatt side, må være årets tabbe.

Jaja å kalle en hiace årets tabbe når en er bilmekaniker sier vell egentlig bare er om bil kunnskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, den er driftsikker som få, det skal den ha. På siste modell med facelift så sitter volumjusteringa av på radioen på passasjersiden, det er litt dumt.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :p På den rimligste spilleren så..

Men ikke hvis du bestiller med en litt mer avansert spiller..

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30171211&reference=2011/8/19/1/301/712/11_859169457.jpg

Toyota har flere spillere som er slik. Noen av knappene er på midten også.. Men vil ikke si at det er noen tabbe fra toyota sin side..

05' Toyota HiAce 2.5 D-4D!

00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210!

BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I Japan og England, er det originalt fjernlys der..

Men skal du ha lys der så må du borre hull,legge opp ledninger og sette i ei parkpære :-)

Skal hvertfall jeg gjøre når jeg gidder :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Belysning-ovrig/Diodeparer-12-V-421924/

Detta er parklyspære :-) Men tror kanskje det blir litt for jalla med mer lys osv på bilen nå :p Vil bare ha på spoiler bak, så er jeg fornøyd utseende messig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider