oliwaagen Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 eg skal kanskje kjøpe en Nissan skyline om 3 dager. Hvor kan eg finne ombygningsett for ratt og pedaler fra høyreside til venstreside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Hos en Nissan Primera...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oliwaagen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 tenkte på en nettside eller noe sånt eg kan bestille i fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Du får sjekke Knoksen eller no.... Hvorfor bygge om? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oliwaagen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 for eg vil ikkje ha rattet på høyre siden når eg skal kjøre på veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Jaha, og dette får du godkjent? ;) Søk etter skyline rhd to lhd kits på http://www.google.com og se hvor mange du finner! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oliwaagen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 den er lovlig registrert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Registrert eller ei, ombygging skal godkjennes. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sloggi Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kjør noen mil med bilen før du funderer på å bygge om til LHD, etter en liten kjøretur så er du vant med å sitte på feil side å kjøre og tenker ikke noe mer på å bygge den om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg