Sierra 29 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Noen som har 400 plastikk liggans som di ikke trenger........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 har ikke men får tak i. hva trenger du? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 29 Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 fangere, panser (helst mattig 2 panser, ser ut som manta 400 panser), breddere, vinge, skjørter.. Hele kittet... Gjerne glassfiber bagasjelokk med i støpt vinge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Sierra 29 fangere, panser (helst mattig 2 panser, ser ut som manta 400 panser), breddere, vinge, skjørter.. Hele kittet... Gjerne glassfiber bagasjelokk med i støpt vinge.. det vi kan skaffe er:panser i carbon eller glassfiber til 400 bagasjelukk m/integrert vinge(halfpipe:D ) i carbon og glassfiber. breddere og skjørter får vi tak i tre varianter fangerne tror jeg vi har. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 pris på panser i glassfiber og carbon? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by cfn pris på panser i glassfiber og carbon? tror det er 2500.- gf og ca 6000.- for cf Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hva med ei komplett prisliste? Dette er meget interessant! Bilder av bredderne er også meget ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Noen nettside oppe og går med bilder? Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by KviljoRacing Hva med ei komplett prisliste? Dette er meget interessant! Bilder av bredderne er også meget ønskelig. det er en jeg kjenner som driver med dette og han har desverre ikke noen bilder. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Men kunne du fiksa ei prisliste, eller gitt han e-posten min? Kviljoracing@hotmail.com Eventuelt ett telefonnummer? hadde vært flott:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Be han skaffe seg bilder og side på nettet, for dette er det penger og tjene på vil jeg tro.. Prisliste vil jeg også ha.. plconan@online.no Ev. kviljoracing kan videreformidle til OMC folka Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Slash Be han skaffe seg bilder og side på nettet, for dette er det penger og tjene på vil jeg tro.. Prisliste vil jeg også ha.. plconan@online.no Ev. kviljoracing kan videreformidle til OMC folka he he..de gutta er god for 8 siffret formue så de er ikke opptatt av penger.gjør det kun for å drive med noe så de vil helst ikke ha noe enorm pågang. jeg skal sende han linken til denne siden så får vi se hva som skjer. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvordan er finishen på delene? Er egentlig det som teller mest. F.eks vil jeg ikke legge på en halv kilo sparkel på panser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Skal du lage no 400 replica Kviljo? :D :dude: boxing dukenukem Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hehe, ingen planer om det, men skulle absolutt hatt ett glassfiberpanser. Ellers vurderer jeg litt fram og tilbake hva slags hjulbuer jeg skal ha. Så om rette bredderne finnes...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg