Porschy Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 joda, noen fler her enn meg som har gått til annskaffelse av Bournout 2 her ?? genialt spill, men får komme til saken, release dato på burnout 3 ??? har forelska meg i hele den spill serien så vil gjerne ha vær og en av de hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 NFS Underground er bedre ;) Burnout er dog et fett spill..hehe Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 burnout 2 er å anbefale for to stk. need for speed underground er et alene-spill syns jeg da. men tekken tag med fire stk. er fest. vet ikke når burnout 3 kommer, men vet noen når fast & furious spillet kommer? har hørt det skal komme i første halvdel av 04. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg