Speedjunkie Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Hvilket kit kan man bruke for å få samme utseende som M3 Race Version? Går vel ikke an å få tak i det orginale racerkittet som på bildet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Vær sin smak, men å kjøre rundt med et slikt kit er bare max harry :-P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedjunkie Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Er vel delvis enig, men hadde man akkurat samme kittet og samme dekalene, så du ikke kunne se forskjell fra en ekte racer version, så syns jeg ikke det hadde vært så ille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Må jo etter min smark være like heftig under panseret da. Noe sært med en blod-stylet 316, 318 :-P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 er ikke like heftig når en lettere trimma golf kjører fra deg da.... Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedjunkie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 (endret) He he, jo da, men var en M3 GTR(e46) jeg tenkte på da, er ikke den ganske heftig så vet ikke jeg. Er jo den som er på bildet og. Men er det ingen som har noe forslag? Har hørt at det er noen kit som heter Flossmann? Endret September 11, 2011 av speedjunkie903 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg