kenneth_lh3 Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 heisann Problemet med Merca mi er att den stopper uten videre eller lissm kutter når jeg slipper gassen mot ett kryss Eks. Da det bare er å starte den igjen, men veldig irriterende å være stressa å nervøs i hvert kryss osv.. Den kan gå en hel dag uten å kødde sånn, men så plutslig stopper den igjen. Har hørt noen nevne det kan være falskluft, vet ikke. den går litt lavt på tomgang ellers drar den greit ikke noe fjusk eller virksomhet av falskluft av min mening. derfor tenkte jeg legge inn en liten tråd her inne for å høre om noen hadde noe peiling:) Takker for svar.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Prøv enkle ting først som Tennplugger, Luftfilter, bensinfilter etc Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth_lh3 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Okei må rundsjekke den nøye å håpe jeg finner noe feil hehe .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Hei Det e vel det vanlige.....OVP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rokker Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Hva gjør dette ovp releet og hva kjennetegner at det er gåent ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Søk på de forskjellige forumene på " tomgang " --"ovp" Merceforumet-mercefreaken -MB entusiast så får du i alle fall en ide`om hva det går i.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg