commodus Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 delte en volvo hjullaster motor engang! man må bare ha en god ryddig plass og legge delene på rekke etter som du tar de av. er faktisk ikke sååå avansert nedi der! kansje litt mer på en nyere motor^^ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GamingMonster Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Regner med du ikke har ment trådtittelen helt bokstavelig, men isåfall er mitt generelle råd å være klar over alt man ikke vet - det tar fort et tiår med hobbypjusk, utdanning og videreutdanning, og fortsatt lærer man nytt hele tiden (tro meg)...Kjør på! Bli flink! :) Selvfølgelig ikk ehelt bokstavelig, det er jo nesten "umulig" uten å ta utdanning, men jeg tenkte kansje på en 245? Den har stooort bagasje som passer perfekt til bass og rullestol til søstra mi ;) Er utrolig glad i musikk også :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg