JvhCossie Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Har no coilovergreier på Golfen men synes dem er for myke bak. Hjelpefjæra blir ikke skikkelig klemt sammen siden den er for lett i ræva. Så lurte på å hive disse, men blir det pinnestivt eller er det så man kan kjøre med det? Har dempere med god både bound/rebound...?... Foran er dem sammenklemt og er (nesten) stivt nok. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Litt stivere blir det kanskje, men fjæra er der vel bare for at hovedfjæra ikke skal være løs når demperen er helt ut, så tror ikke det er så mye hjelp i den. Men har hørt om flere som har fjernet den for å få bilen lavere, uten at jeg har hørt noe om kjøreegenskapene. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 har fjerna den på mine ;) blei litt stivare, og mykje lavare Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Lavere eller ikke, jeg skal ha den stivere ;) Drita lei 5 cm fjeringsveg... Evt kjøpe nye fjærer... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg