Glennarn Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Hei! Ene hjulet bak stikker lengere ut enn på andre siden også er den høyere på ene siden enn andre siden.. Sitter justerbart fra Kw og det skal være senka like mye på begge sider. Også sliter den mere på den siden som bilen er høy på. Bilen er en Audi a4 95 mod. Håper noen kan svare på dette Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Er stiv bakaksel på denne. Siden den er skjev så må baksvingen din fått juling en gang og derfor blitt skjev? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Det er jeg redd for å, men det som er litt rart er att jeg hadde på 20" felger på den med en gang jeg henta den og da var den ikke sånn.. Nå har jeg kjøpt brock b5 felger og etter det ble den slik.. Hun som hadde felgene har frest 2 stk pga dem stakk for langt utafor hjulbuene. Mulig jeg tok feil dekk på ene sia bak ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Slik er bakakselen din. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg