Gå til innhold

Golf 2 1,9TDK Med skinnseter selges

Ranger emnet

Gjest johnnyfree

Anbefalte innlegg

Gjest johnnyfree

Bilen er akuratt ombygget fra 1,6GTD til 1,9GTD. toppen er overhalt, ny toppakning, register, vannpumpe. dieselpumpa er fiksa en del på. forsterket girkasse fra golf 2 gtd.Intercooler er montert. helt ny overhalt t2 turbo følger med(verdi 7000K). bilen går som bare det!.. den kjører nå på 1,5 bar. å er enda mer og justere opp på diesel!!!.

Bilen er en 91 modell. skal på eu-kontroll med den neste uke en gang. blir den ikke solgt til da så går prisen opp. selges som den er for kr 9000,-. ferdig eu-godkjent selges den for 13000. grunnen til den store prisforskjellen er at når jeg leverer den til godkjenning så spanderer jeg et effektanlegg på den. for det orginale er revet av og erstattet med 2" fra turbo. og det liker dem ikke på kontrollen. pm meg.

post-63578-13804853506811_thumb.jpg

post-63578-13804853507803_thumb.jpg

post-63578-13804853507848_thumb.jpg

Endret av johnnyfree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnnyfree

kan ver av interesse det. men spøs hva det er.

Bilen er akuratt ombygget fra 1,6GTD til 1,9GTD. toppen er overhalt, ny toppakning, register, vannpumpe. dieselpumpa er fiksa en del på. forsterket girkasse fra golf 2 gtd.Intercooler er montert. helt ny overhalt t2 turbo følger med(verdi 7000K). bilen går som et samt H..vette!!!!..Jeg har eid mange spreke biler., men ingen av dem så kan sammenlignes med dette dyre av ein bil. den kjører nå på 1,5 bar. å er enda mer og justere opp på diesel!!!.

Bilen er en 91 modell. skal på eu-kontroll med den neste uke en gang. blir den ikke solgt til da så går prisen opp. selges som den er for kr 9000,-. ferdig eu-godkjent selges den for 13000. grunnen til den store prisforskjellen er at når jeg leverer den til godkjenning så spanderer jeg et effektanlegg på den. for det orginale er revet av og erstattet med 2" fra turbo. og det liker dem ikke på kontrollen. pm meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnnyfree

byttes kun i disel-bil. kom med forslag.artig bil som overasker de fleste som vil leke på offentlig veg;). jeg har sust fra mange ungdommer med denne. og håper dem så at det står Turbodiesel på bilen:P. da er det enda mer flaut for dem med store BMW:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider