SveinungK Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Jeg prøver å fikse ett anlegg i min brors 02, A6 STV. Problemet er at dem som monterte anlegget ikke har koblet det til styrings strøm/tenningstrøm så det slår seg ikke av når tenningen slås av. Når jeg drar ut ledningene finner jeg bare en brun (-) Rød/Gul (+ konstant) og en tynn grønn som skifter fra 1.1V på og 0.5V av. Er den grønne en signalkabel? Til originalanlegg? [ATTACH]24623[/ATTACH] (Elendig arbeide)... Slik har dem gjort på Bilutstyr Nord: [ATTACH]24625[/ATTACH] Må jeg hente styrestrøm en annen plass? Er ett Pioneer anlegg med blåtann som står i nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 På baksykket på tenningslåsen så er det en utgang som gir 12V når nøkkelen står i. Denne går bl.a. til innerbelysning og summer som går på når lys er på, nøkkel tatt ut og førerdør åpnes. Denne kan du hente styrestrøm fra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg