Lauteen Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 heisann! monterte xenon i tåkelysene på en Volvo S80D5 2007mod, reg 2008. Etter jeg monterte dette så har jeg hatt problemer med at parksensoren fram uler. så fort jeg skrur på tåkelysene og setter bilen i Drive så begynner det å ule som at jeg står noe nært. Jeg prøvde å flytte ballastene unna sensoren, men dette funket ikke. så prøvde jeg å skru på lysene samtidig som jeg tok ut pærene, når jeg kom ca en halv m unna så ble det ingen lyd. men så fort jeg tok pæra nærmere og nærmere lykta så begynte sensoren. Noen som har hatt samme problem? kan det være at det ikke er Canbus sett? hva kan jeg gjøre for å slippe ulinga? takk for svar : ) - Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Kvifor skal du ha xenon i tåkelysa? Er det for å blende andre billister? Er vel berre å montere pærer som ikkje er xenon. Halogen f.eks. Finnes nok og led pærer som sikkert skal fungere Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lauteen Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Har xenon for jeg er mest fornøyd med det og jeg liker det best. LED pærer hadde kanskje vært et alternativ! men vil ha xenon til å fungere. Monterte xenon på en annen 2011 V70 med parksensor, men der ga det ingen utslag. hva tror du kan være problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Eg liker ikkje ettermontert xenon i tåkelys og nærlys som ikkje er beregna på dette. Fordi det blender! Har du kjøpt eit billigt sett? Da er det ofte stråling ifra ballastene som forårsaker ein del feil. Her er nok dyrare sett bedre. Eg veit ikkje om du trenger eit sett som takler Canbus. Er jo berre å ta ut eine pære og sjekke om at bilen varsler om at eine tåkelyspæra er defekt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Jording av ballast? Er den i kontakt med metall. Isoler den godt fra chassiet osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lauteen Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 skjønner deg der! hater å møte biler med 6000K i grøft eller høyere Kelvin.. men jeg monterte 4300 og de som har møtt meg sier ikke de blir blenda iværtfall.. liker 4300k best, matcher hovedlysene. er ikke det dyreste kit'et, men er det samme jeg har brukt på alle bilene jeg har montert det på! aldri hatt noen problemer med det.. tenkte på canbus jeg også, men hvis jeg hadde trengt det. hadde ikke pærene kun blinker et sekund da? og så forsvunnet. sånn var det med xenon på en touran, der måtte det til Canbus sett fordi lysene blinka en tur så slo de seg av. kunne selvsagt ha prøvd med et dyrere kit da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autolights Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Hei, det kan være mange ulike årsaker til problematikken du nevner her. Jeg ville anbefalt deg å gå til innkjøp av xenonkit av den nyeste teknologien! Vi har disse på vår nettbutikk til kun utrolige 895! Prøv disse og se om du blir fornøyd :) Du kan ta en titt på noen av kundebilene våre på facebook-siden vår Autolights.no | Facebook Ha en god dag! :) Siter Med vennlig hilsen Autolights.no http://www.autolights.no http://www.facebook.com/autolights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lauteen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 (endret) heisann igjen! da har jeg montert canbus xenon og har det samme problemet ennda.. fikk et tips om Dybvik tradings "wire fix", dette skulle vist fungere. så fikk jeg et tips om blymatter rundt ballasten, for å forhindre støyet fra ballastene. sensoren er ufattelig følsom.. har sjekka at ballasten ikke er i kontakt med metall forresten. hva tror dere ?? Mvh jørgen Endret Januar 4, 2012 av Lauteen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 hvilket xenon kit bruker du? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg