Gå til innhold

Hvilken dag når bilforumet.net 1000 medlemmer?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi90

Og til corvette kom med tall som motbeviser at bilforumet er størst davel... løse påstander kan hvemsomhelst komme med

Det er ikke slik at det er teknisk mulig å kontrollere antall brukere som leser en newsgruppe..

At antallet brukere er betydelig større enn 1000 brukere er derimot meget sannsynlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Corvette

At dette er det største diskusjonsforumet i Norge er vel mildt sagt en overvurdering av dere selv.

1000 unike brukere er mye, men jeg vil anta at newsgruppen no.teknologi.bil har flere som leser der..

De har også flere som poster, og et betydelig høyere antall postinger.

Hvor mange GB data ntb genererer i mnd er vanskelig å si, men HTML grensesnittet her bidrar jo ikke til en mindre mengde data akkurat..

er jeg helt på trynet nå eller er har jeg rett når jeg sier at en newsgruppe ikke er det samme som diskusjonsforum??

Er ikke en newsgruppe samme som mailing liste??

Mulig jeg tar feil her altså...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius klarer jo tydligvis det her....

Marius klarer å føre en statistikk for et WEBFORUM ja, noe helt annet enn den newsgruppen ntb er, ntb er tilgjengelig via newsservere over hele verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

er jeg helt på trynet nå eller er har jeg rett når jeg sier at en newsgruppe ikke er det samme som diskusjonsforum??

Er ikke en newsgruppe samme som mailing liste??

Mulig jeg tar feil her altså...

:D

En newsgruppe er definitivt et diskusjonsforum, faktisk den opprinnelige formen for internetbasert diskusjonsforum kan man vel si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo aldri påstått at dette er noe newsgruppe...

dette er ett diskusjonsforum og i følge marius norges største

Det var du som begynte å blande inn en newsgruppe...

En newsgruppe er et diskusjonsforum, og jeg mener at ntb er et større diskusjonsforum enn det bilforumet er.

Til Marius.. Hvor mange postinger pr. døgn er det her? eller pr. mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Synes detta er litt teit å diskutere jeg.. Vi er MANGE medlemmer og fler kommer vi til å bli.

Jepp, vel talt !

Og i tillegg er litt av hovedpoenget med dette forumet å arrangere treff og skape et miljø som strekker seg langt utenfor tastaturet..... og det har "vi" klart alle sammen ;)

Har ntb hatt no treff ? som drar over 100 biler ? men men... ntb, vg, sol osv.... alle er "ut".......

There can be only one ! http://www.bilforumet.net

:peace:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jepp, vel talt !

Og i tillegg er litt av hovedpoenget med dette forumet å arrangere treff og skape et miljø som strekker seg langt utenfor tastaturet..... og det har "vi" klart alle sammen ;)

Har ntb hatt no treff ? som drar over 100 biler ? men men... ntb, vg, sol osv.... alle er "ut".......

:peace:

Jeg regner med at en god del her faktisk har vært på opptil flere banearrangement arrangert av folk på ntb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Synes detta er litt teit å diskutere jeg.. Vi er MANGE medlemmer og fler kommer vi til å bli.

Jeg er HELT enig!!!

Drit i å diskuter dette her da!

Samme om vi er størst eller ikke!!

BILFORUMET.NET er STORT og har MANGE medlemmer!

Er vi ikke størst så kommer vi til å bli det!

Men hva har det å si!!?

Hold dere til topic!!! :D :D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at en god del her faktisk har vært på opptil flere banearrangement arrangert av folk på ntb..

Hvor mange biler sa du ? :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt korrekt! Hei på deg forresten. :D

NTB har hatt treff på Rudskogen, og det har ikke vært langt unna 100 biler, om ikke over..

Til alle: Det spiller da ingen rolle hva som er størst?

Webforum og news er som å sammenligne epler og bananer, og er bra til sitt bruk begge deler.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hvor mange biler sa du ? :D

På det ene arrangementet, i November 2001 var det ihvertfall såpass med biler at det faktisk var for mange..

Mener å huske at det var ca 80 biler på banen, og en del tilskuere.. Ganske bra oppmøte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider