andrej1 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Jeg skjønner ikke bæret av spillet. Jeg mekker bilen, og så? Hva er pointet? Kjøre rundt i en by? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Tja, du kan jo bare råne rundt hvis du liker det... Eller du kan kappkjøre for cash. Hvis du ser en annen rånebil, kjør opp ved siden av den og tut. Så er det førstemann til flagget på kartet... Finner du ingen andre rånere, så tut på en fotgjenger. De viser deg hvor du finner dem. Så tjener du peng på å vinne løp, bygger på bilen, tjener mer penger på løp, unlocker flere bydeler, får tøffere konkurrenter, kjøper ny feitere bil osv... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 takk, det må jeg prøve :D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 modell Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 hvor kan jeg finne spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Last ned på dc++ http://www.dcplusplus.com Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Heh, når jeg spillte det: 90% mekking 9% på test track 1% i byn. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg