MrKadett Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Lagd en bitte liten kadett film fra i vinter, Kjøpte en kadett city som vinterbil. Ble jo selvsagt mye sladding med enn sånn bil så filma litt og lagde den lille snutten........................ Håper noen liker det ;) Alt er jo selvsagt filma på lukket område, Med tillatelse! :D FILM http://www.freewebs.com/lunna-racing/city.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hmm. går sakte å laste ned., 1000b\s Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 sikkert en grunn til at det heter freewebs.com og ER "free" :) Filmen er jo absolut vært ventinga ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Heh, digg film, its the final countdown! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kan ikke noen laste den opp på en annen serveR? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 HM, ingen som får lasta den ned jo, fått 5-6 tilbake meldinger på at det ikke går ann og laste den ned. sikkert pga servern tåler lite pågang ellernoe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Sjuukt rå film:) name på den sangen er? en som vet åssen man skal sladde du!! HELT RÅTT!! bra filming oxo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Må ta seg bare litt godt tid til og vente på at filmen lastes ned.. brukte vel 2 timer el no jeg...!! vært ventinga sier jeg bare:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Sykt dårlig server, gikk på 1 KB/s *hele* tiden. Bra film, men litt sakte kjøring, hadde stått mere respekt av det hvis du kastet den inn i svingene i 100 km/t+++ Gjerne onboard-filming også. Og mindre volum på musikken. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 får ikke lastet ned.. men men.. også du audimann ;P kaste seg inn i svinga i over 100km/h +++ med en slik bil er nesten umulig ;P dem gjør ikke mer enn ca 130 :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 øyvind: har ikke du en egen server du kan hive den opp på? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 All drifting går med hvilken som helst bil med nok trening (nesten). Jeg har desverre ingen server, bare .jpg-server. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 driver og laster ned nå.. kaster den opp på serveren min så fort den er ferdig.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR driver og laster ned nå.. kaster den opp på serveren min så fort den er ferdig.. fint :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 sakte kjøring? tar jo trossalt tid og komme i fart, Har lagd en ny nå. Men du burde vel vite at ting ser saktere ut på film? Mye i allefal, Gikk nok ikke så sakte git. GRUNNEN til det ser sakte ut er at zoomn står på for nærme. Ta taper det seg i fart, Men du kan da spørre de som har sitti på om det har gått sakte, Det tviler jeg sterkt på de sier ! Har en 2'er her nå. Kan legge opp den på samma treige servern så får en av dere laste ned og du, fredrik legger den opp på en raskere server? OKEI? :D Må også tilføye at totalt filma i 15min så var lissom minimalt og legge med på dette klippet, Mye død tid vettu, Samt dette er første gang jeg lager film og "redigerer" ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg