Gå til innhold

Kadett film.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrKadett

sakte kjøring? tar jo trossalt tid og komme i fart, Har lagd en ny nå. Men du burde vel vite at ting ser saktere ut på film? Mye i allefal, Gikk nok ikke så sakte git.

GRUNNEN til det ser sakte ut er at zoomn står på for nærme. Ta taper det seg i fart, Men du kan da spørre de som har sitti på om det har gått sakte, Det tviler jeg sterkt på de sier !

Hårsår? Neida, filmen var bra den, så bare ut som du ikke satset noe spesielt... Bra kontroll da, det skal du ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

artig film!

viste ikke at det var så mye potensiale i en kadett city

men ja filmen er jo speeda opp for at det skal se litt mer heftig ut

men siden allt er speeda opp litt for mye ser det litt latterlig ut.. istedenfor heftig.. ikke det at bilen ikke er lattelig men fortsatt

uanzett, videon var artig å se på :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mye som er speeda opp da, men som sagt en kadett med 52hk får du ikke så altfor mye fart med. Med slitte dekk attpå til ;)

Det er 7 klipp i filmen derav 4 speeda og 3 orginal hastighet! så dere vet det!

Har lagd en "utgave 2" med onboard og slik nå, Der er INGEN klipp speeda!

Legger den ut i kveld.

:D

..Takk til dere som syntes filmen var gøy og se da, Det som var poenget lissom! ikke verdens mest seriøse film, Lagd for morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt den ut nå,

Film 1 - http://www.thamazter.net/CITYMOVIE_V3.wmv

Film 2 - *NY* - http://www.home.no/vlunna/City-final.wmv

Beklager kvalitet på filmen men måtte bare bli slik for at den skulle ta minst plass, Og for siste gang. Ja kunne sikkert satsa mer på kjøringa men kjøpte bilen for at den skulle holde vinteren ut

;)

Film2 er mer en ut på tur med city film ;) Grunnet så lite filming, Er det lite film og bruke....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på filmene nå..hehe.. artige filmer.. savner kadetten når jeg ser slikt.. ser så innmari kjent ut :) en kadett c er jo så inni helvete deilig å slenge ut da.. sinnsykt enkel å kontrolere :) langsvingen på trehørningen er jo en drøm med en slik bil..hehe :dude:

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei kjerring som bød meg mer enn jeg ga for den.. også hadde jeg lyst på en bil hvor bakakslingen ikke var på tur.. men hadde jeg vist du var int sku du fått kjøpe ja..hehe.. bilen blir lilla nå trur jeg..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider