NothinDoin Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Klarte å glemme å sjekke årsmodell på bilen jeg kjøpte rute av, så kjøpte med helrute. Jeg har 86 modellen, så har jo den lille trekanten forran speilet. Så det jeg lurte på er om det går ann å få ruta til å passe ved å fjerne den lille trekanten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Jeg tror det blir litt problemer. Selv om du tar ut trekant-ruta, og bytter vindusheis, skinner m.m. så blir det en glippe foran. Legg merke til at det er et lite ett trekantet tett felt foran på de nyere som har hel siderute. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Fak.. Noen som har lyst på rute? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg