momo Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Jeg skal på gatebil... Det er helt klart årets høydepunkt for meg. Ja fulle folk er et irritasjonsmoment, spes på dagtid. husker på våler når jeg hadde 5 - 6 fulle folk bak meg som bare prata piss, tilbydde meg sprit 2 - 3 ganger i minuttet å veltet flasker å sølte over alt.. megairriterende... de la ikke en gang merke til at viper dahlback pedern og jørgensen s2 var utpå :rolleyes: :( Men det er vel ikke stort å gjøre med det. Jeg er der også om nettene... og da pleier jeg å de som er med meg å ta oss noen kosepils mens vi griller... Det er digg... også ha med en pils å ta en ruslerunde å se på bila om kvelden når det ikke er så tett med folk er behagelig! Men fyllefest får man gjøre resten av året. Det er min instilling i hvertfall, og jeg vet at de aller fleste her inne deler den med meg. I tross for små irritasjonsmoment er gatebil kongerått :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by momo Jeg skal på gatebil... Det er helt klart årets høydepunkt for meg. Ja fulle folk er et irritasjonsmoment, spes på dagtid. husker på våler når jeg hadde 5 - 6 fulle folk bak meg som bare prata piss, tilbydde meg sprit 2 - 3 ganger i minuttet å veltet flasker å sølte over alt.. megairriterende... de la ikke en gang merke til at viper dahlback pedern og jørgensen s2 var utpå :rolleyes: :( Men det er vel ikke stort å gjøre med det. Jeg er der også om nettene... og da pleier jeg å de som er med meg å ta oss noen kosepils mens vi griller... Det er digg... også ha med en pils å ta en ruslerunde å se på bila om kvelden når det ikke er så tett med folk er behagelig! Men fyllefest får man gjøre resten av året. Det er min instilling i hvertfall, og jeg vet at de aller fleste her inne deler den med meg. I tross for små irritasjonsmoment er gatebil kongerått :D Kunne ikke vært mere enig!!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Ruzle Orker faen ikke å skrive noe mere jeg, bare negativ respons.. neinei.. er jo ikke bare negativ respons?? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Ruzle: Jeg kommer ikke inn på siden din fordi jeg trenger passord og brukernavn....... :( Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Joa, passordet til sida er lugn og brukernavnet er lugn. Men uansett bør dere tenke dere om før dere slenger dritt til de som er der. Folk er generelt der for å ha det kult. Samme om folk drikker eller ikke vil det alltid være noen dere ikke tåler trynet på eller folk som er tette. Jeg skal værtfall ta med meg et jævlig godt humør, masse god mat, masse øl. Og sitte i solsteken med den iskalde øllen og den glovarme grillen og kose meg mens jeg sikler etter bilene og damene ;) Bedre blir det ikke :o) Hvis dere vil finne noe å hakke på med det jeg skriver nå og så vær så god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 kjære ruzle.. problemet er ikke folk som bare slapper av med pilsen og slikt.. det er dem som raver rundt og er overstadig berusa.. dissa har lite å gjøre på et biltreff.. dem er jo ikke der for å se åp bil uansett.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 For meg er ikke det noe spesielt problem men, så lenge de ikke ødelegger for selve kjøringa.. det gjør de ikke heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 KOsepils er vel bare godt i sola :D Men dritt fulle folk rundt omkring er ikke noe særlig da.. Er ikke akkurat verdens undergang for meg.. men som tidligere nevnt.. det er jo også familier o.l som kommer. Synes det skal gå an å ta litt hensyn.. Men grill, pills biler og damer :D :D Damn.... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Håper alle får det trivelig! :o) OG så håper jeg de klarer å organisere slik at det ikke blir så lange køer når alle skal hjem derfra, det kan ta flere timer å komme seg ned på hovedveien hihi helt utrolig, men uansett blir det gøy :) wohaaa ehhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superstreet Haugesund Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg må si meg enig i begge ytterpunktene her. Kose pils i solsteika er digg:D Men det kan bli litt for mye av de gode på rudskogen. Spesielt for oss fra vestlandet som kjører mange timer for å komme opp dit før så og møte masse fulle fjortiser. vi var en gjeng med nissaner der i fjor og en bil fikk ødelagt skjermen en annen fikk stygge riper i lakken mens en treddje fikk ett øllfat på pansere. og da mener jeg det ikke er noe gøy og ta med en bil som du har lagt masse tid å penger i for å vise frem. Da tar jeg den heller med på treffet vi har her i haugesund som er så godt som fri for fulle folk. http://www.gatebiltreff.com Vi gjør dette for å vise frem bilene våre uten at en skal risikere å få en øll kagge på pansere eller en flaske i skjermen. Men alt positivt til gatebil for at de har klart å skape et miljø rundt disse bilene her i Norge: Bravo!!!! Ante Siter www.gatebiltreff.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Superstreet Haugesund Jeg må si meg enig i begge ytterpunktene her. Kose pils i solsteika er digg:D Men det kan bli litt for mye av de gode på rudskogen. Spesielt for oss fra vestlandet som kjører mange timer for å komme opp dit før så og møte masse fulle fjortiser. vi var en gjeng med nissaner der i fjor og en bil fikk ødelagt skjermen en annen fikk stygge riper i lakken mens en treddje fikk ett øllfat på pansere. og da mener jeg det ikke er noe gøy og ta med en bil som du har lagt masse tid å penger i for å vise frem. Da tar jeg den heller med på treffet vi har her i haugesund som er så godt som fri for fulle folk. http://www.gatebiltreff.com Vi gjør dette for å vise frem bilene våre uten at en skal risikere å få en øll kagge på pansere eller en flaske i skjermen. Men alt positivt til gatebil for at de har klart å skape et miljø rundt disse bilene her i Norge: Bravo!!!! Ante Uff! Det der hørtes ikke bra ut! De folka som gjør sånt har ikke noe der å gjøre.. Men hva gjorde du med det da? Hvis du så hvem det var kunne du jo krevd at de skulle ordne opp for seg hvertfall. Det burde de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 største problemet med gatebil er at det er blitt for stort.. For mye folk og for liten plass. Jeg gidder ikke lengre å kjøre på banen siden det er så lang kø osv.. Festingen på kvelden plager meg ikke siden jeg sover godt uansett.. En annen ulempe med å kombinere fulle drittunger og fine biler finnes, men glock og balltre løser alle slike problemer. Problemet er at jeg ikke tør å sovne... Gatebil var bedre før, treffene for bilklubbene er bedre. Japsetreff audi wv osv... Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superstreet Haugesund Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Skjermen fikk vi ordnet opp i men pansere skjedde da vi var borte bare fate som lå igjen.. Ante Siter www.gatebiltreff.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Jeg syns personlig at fyll ikke har noe og gjøre på en biltreff. Men min mening.. Greit nok at man skal ha det kjekt, men jeg tror det er flere måter og ha det gøy på enn og sitte og drikke pils ? Har lyst ned, men får se om det blir noe av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Hersker Hans Jeg har aldri vært noen moralist, men jeg syns det var litt jalla med fulle folk rundt på utstillingene, Joa. Jalla og fyll mener jeg ikke henger mye sammen da. Få jalla`r som drekker som nordmenn. Kall en spade for en spade ;) For de som har lyst på litt underholdning på kveldstid, ta en titt på de som kommer av StenaLine rundt kl. 19.00. (Vet ikke hvilke dager den kommer inn. Mener den ihvertfall kommer lørdager). Mye sjabby 30-60 åringer som raver av båten fulle som faen. Latterlig å være så gammel og fremdeles ikke klare å kontrollere alkoholkonsumet... Når det er sagt legger jeg ikke skjul på at jeg ikke alltid har full kontroll :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg