viper Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Anne_- Kanskje det var du som lå å jukka og slo meg på rompa gjennom teltduken? lol lol Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 det blir asfaltert ca halvveis opp i år på rudskogen. Håper resten kommer til neste år.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Anne_- Kanskje det var du som lå å jukka på meg og slo meg på rumpa gjennom teltduken? Hehehe :) Viste det var noe kjent.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by BMW-328 det blir asfaltert ca halvveis opp i år på rudskogen. Håper resten kommer til neste år.. Vi får kjøre med brosten dekk så lenge, altså bridgestone eller hva det heter hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Ruzle Hehehe :) Viste det var noe kjent.. =) da var den vel fortjent den smikken du fikk. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Tror det lønner seg å se ann litt hvor man legger seg hen da... :rolleyes: :D Midt blant en del folk som drev og festa var kanskje ikke det lureste heller... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by borabora Tror det lønner seg å se ann litt hvor man legger seg hen da... :rolleyes: :D Midt blant en del folk som drev og festa var kanskje ikke det lureste heller... ;) Om vi skulle unngått folk som festa så burde vi vel egentlig ikke reist i det hele tatt... Vi hadde jo faktisk tenkt til å sjenke og greier, men det frista liksom ikke å drikke seg møkkings, når vi så så fine eksempler på fjortisfylla. Men jeg synes alikevel folk burde la teltene stå i fred, spesielt når det ligger noen og sover der.. Ble vel ikke så mye søvn på deg heller? ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Smikken? hihi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Håkon A noen her som vet hvordan man skal komme seg ut fra rudskogen hvis det haster da ? :) Håkon skal slippe ut lufta av dekka til tresko dalback, også knuse han i drag for så å fordufte ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Pudding Håkon skal slippe ut lufta av dekka til tresko dalback, også knuse han i drag for så å fordufte ;) Hehe, jævli bra. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hvordan er prisingen egentlig? Inngang publikum/ deltakere kr. 150,- Pr. dag. Barn under 12 år gratis i følge med voksne. Camping. kr. 100,- pr. dag. Bil på treff kr. 120,- for hele perioden. Kjøre på banen kr. 300,- pr. dag. Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen. Blir det 3x150,- for å være der + 120,- for bilen + 2x100,- for å overnatte ----------- = 770,- x 2 med passasjeren ----------- = 1540,- totalt ========= :eek: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Mirus Hvordan er prisingen egentlig? Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen. Blir det 3x150,- for å være der + 120,- for bilen + 2x100,- for å overnatte ----------- = 770,- x 2 med passasjeren ----------- = 1540,- totalt ========= :eek: Jepp gjør nok det.. Jeg for min del vurderer snart og boikotte gatebil... Koster sååå mye.. og det er altfor mange mennesker der til at det er gøy.. Håpløst og få bilen ut på banen da det blir så mye kø.. Vanskelig å bevege seg rundt og det finnes knapt noen gode plasser igjen en kan sette seg med litt utsikt uten at noen setter seg foran en... Det finnes nok av andre stevner.. Audi/wv, japsetreff.. samt mange private forekomster som en fra tid til annen blir invitert til... Kommer nok en tur på gatebil, men om jeg gidder å dra med bilen vet jeg ikke.. Om jeg overnatter er mer usikkert... Blir nok ikke noe overnatting på meg denne gangen uansett da jeg skal rett videre på hytte tur med haglen min :op Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Mirus Hvordan er prisingen egentlig? Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen. Blir det 3x150,- for å være der + 120,- for bilen + 2x100,- for å overnatte ----------- = 770,- x 2 med passasjeren ----------- = 1540,- totalt ========= :eek: Tror det her blir litt feil... :) Betaler vel bare for lørdag og søndag, og kjører vel samme bil... ;) 2x150x2=600 +120 +2x100=200 =920,- Om jeg ikke er helt på bærtur nå.... Men dyrt samme f... :eek: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Ruzle Noen som for eksempel skal på gatebil her da??? :o) Det kommer til å bli det beste og råeste treffet ever i år!!!! Les mer om det her Det er faen i meg helt rått! Fyll og fest i 3 dager =)) Tragisk. Er nesten så jeg håper på at en eller annen skal dunke borti bilen min i fylla, sånn at jeg får en unnskyldning for å slå ned en drita-idiot-som-trekker-ned-kvaliteten-på-gatebiltreffene. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Stephan KOsepils er vel bare godt i sola :D Men dritt fulle folk rundt omkring er ikke noe særlig da.. Er ikke akkurat verdens undergang for meg.. men som tidligere nevnt.. det er jo også familier o.l som kommer. Synes det skal gå an å ta litt hensyn.. Men grill, pills biler og damer :D :D Damn.... Kosepils er bra. Fyll og fest hele helga er IKKE bra. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg