Giallio Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det er jo for det meste på juli treffet at det er et problem, med folk som bare er der for festingen. I år blir det jo forhåpentlig vis litt bedre, da party campen ikke er direkte ved banen og utstillingsområdet. Det blir vist også mye større vakthold enn tidligere. Men oppfordrer alle til også å komme på vålertreffet og septembertreffet, da disse er mye mer i bil ånd enn juli. Tror helt sikkert at gatebilfolka tar litt erfaringer med seg i lomma for hvert år også. Siter 2004 Volvo V70R AWD 1996 Fiat barchetta turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 E ikkje so jevla kult vis du ha stilt ut bilen, men faar ei 2 meter lang ripe paa sia av bilen fordi ei dritings fjortis jente ikkje klarer og gaa beint?????? Gatebil har tapt seg naake jevli siste aara!!!!!!!! Fest og moro kan ein haalde til kvelden og natta, og bil og bilkjöyring om dagen!!!! Mi meining!!!!!!! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Nei drikka kan man gjøre resten av året. Greit med en kosepils i solsteiken når man griller. Bare ålreit det... :) Men fjortisfulle folk som raver rundt og er til irritasjon for oss andre som er der for å se på bilene og ha det gøy, de kan arrangørene pælme ut for min del. Greit at folk drikker litt og har det gøy, men det finnes en grense. Alt med måte sier nå jeg. Jeg har nå hvertfall planer om å være edru hvis jeg skal dit.. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giallio Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det er jo helt klart at hvis dem gjør som de sier, så kommer jo utstillingsbilene til å få stå i fred om kvelden. Da det blir større restriksjoner på områdene og høyere vakthold. Så litt positivt kommer det helt sikkert til å være. Men må jo si meg helt enig om at det er for mye fyll rundt bilene og at det er overhode ikke noe morro å få skader, spesiellt når det ligger utrolig mye penger og arbeid i de fleste bilene på øvre område. Det er vel derfor positivt at det blir fokusert på aktiviteter på party campen, slik at det blir mindre vandringer oppe med banen på kveldstid. Så la i allefall ikke negativiteten overta for et positivt tilltak. Siter 2004 Volvo V70R AWD 1996 Fiat barchetta turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow4me Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 jeg synts folk burde legge vekk flaska og helle konsentrer seg om bil jeg! greit og drikke, men det finnes grenser hvor mye man skal drikke! :op Men jeg gleder meg til rudskogen!!!! Siter *-Toyota avensis 1998 solgt* *-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt* *-Peugeot 406 2000 solgt* *-BMW 316i E30 1985 2d solgt* *-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt* *-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt* *-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt* *-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by quattro kåre E ikkje so jevla kult vis du ha stilt ut bilen, men faar ei 2 meter lang ripe paa sia av bilen fordi ei dritings fjortis jente ikkje klarer og gaa beint?????? Gatebil har tapt seg naake jevli siste aara!!!!!!!! Fest og moro kan ein haalde til kvelden og natta, og bil og bilkjöyring om dagen!!!! Mi meining!!!!!!! Det er ikke Gatebil som har tapt seg, de bare blir større og større. Problemet ligger i at publikum har tapt seg, selv om det ikke er så veldig lett å sammenligne treffene i år med de som var for 5 år siden, da kunne du jo til og med komme midt på dagen lørdagen, og få lov til å kjøre. Så det største problemet er vel egentlig at hele greien er blitt for stor, det er for få treff og banekjøringer slik at alle stiller på det som passer dem best, altså julitreffet på Rudskogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Til dere som sutrer å syter over fulle folk......Drikker dere aldri? aldri vært fulle? Skjønner egentlig ikke problemet......Er det det at dere liksom har "vokst fra" festing?.....Å bli dritings kan vel skje den beste? ;) Å det med riper i lakken, det kan vel strengt tatt skje når som helst, hvor som helst og ikke minst av hvem som helst. Vil si det er en av sjangsene man må ta for at man absolutt skal vise frem bilen sin å ha mest mulig folk rundt den. Å hva hadde vel ikke vært bedre enn å fått krevd en "fjortis" for ei hellakkering til nye treff påfølgende år? :D Men til syvende å sist vil jeg bare nevne att dette innlegget er for oppfyringen av dere sin del:ass GODT TREFF!! Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow4me Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 jaja.... kanskje du liker sånn men men, klart det går ann og drikke men, man kan jo drikke med måte. Trenger ikke og henge over de strøkene bilene og sikle menes du er drita. kan helder vente til dagen er lys og du vet hva du ser på!:D drekka mer!:) Siter *-Toyota avensis 1998 solgt* *-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt* *-Peugeot 406 2000 solgt* *-BMW 316i E30 1985 2d solgt* *-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt* *-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt* *-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt* *-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by 2slow4me jaja.... kanskje du liker sånn men men, klart det går ann og drikke men, man kan jo drikke med måte. Trenger ikke og henge over de strøkene bilene og sikle menes du er drita. kan helder vente til dagen er lys og du vet hva du ser på!:D drekka mer!:) Jeg er helt enig. Ble bare så lei av at en som gleder seg til gatebil skal bli overøst av 50 gubb som sutrer over att noen har blitt for full. Det skjer på alle treff. Kan aldri tenke meg gatebil er noe værre enn andre treff, bare at det er større og vises bedre. Føler det er det samme hver gang noen skriver noe om gatebil. Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Uansett hva folk tror om årets gatebil så blir alt mye bedre orgianisert i år. Fyll og fest blir ikke inne på området. Overnatting og fest vil skje et stykke unna og det vil forbli på dette området. Ellers er det venta vesentlig mye mer mennesker i år da det er mye bedre markedsføring både nasjonalt og ikke minst mot sverige,danmark og england. Ellers blir hele eventet mye mer profesionelt gjennomført :) Vi gleder oss.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow4me Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 jeg må bare få ferdig bilen!!! så blir det bra! gleder meg veldig! sommer og sol, strøkene biler, strøkene damer :D vi sess! Siter *-Toyota avensis 1998 solgt* *-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt* *-Peugeot 406 2000 solgt* *-BMW 316i E30 1985 2d solgt* *-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt* *-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt* *-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt* *-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 kjedelig med masse fulle folk der.....jeg kan ikke si at jeg var helt trygg på den "få" fulle folka der......ikke akkurat så moro å stille ut en nylakert bil mens det seiler raketer forbi..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giallio Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Nå vil jo da også alle synlige berusede personer bli bortvist fra bane/utstillingsområdet. Og etter endt dag, vil alle bli bortvist fra området der bilene skal stå utstillt, så erligtalt så ser jeg ikke problemet. Og hvis du er så redd for lakken og slikt slike sammenhenger, så bør man heller bli hjemme i garagen og passe på så ingen kommer dit og riper opp bilen. Siter 2004 Volvo V70R AWD 1996 Fiat barchetta turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Synd den ene prosenten med folk som ikke kan drikke og oppføre seg samtidig skal ødelegge sånn. Men jeg håper at folk allikevel tar turen dit. Med eller uten grombilen! Jeg gleder meg ihvertfall som en liten unge kiddie Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jessi Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 haha.. man er flinke til å fokusere på den lille brøkdelen av negative ting.. hva med å bare dra på gatebil... ha det koselig med venner.bekjente..se fine biler..se fete bile.. se og kose seg..og ta det derfra? får du en ripe i lakken..så ja det var ynd..men det kunne like gjerne kjedd mens bilen sto et annet sted som utenfor jobben din... så ikke tenk så negativt...smil.. og tenk på hvor kult det blir.. mye mennesker betyr flere biler og se på..flere påbanen.. er ikke så morro å se 3 biler kjøre runde på runde.. men flere biler er variert..og mer morro..syntes nå jeg da.. men alle har forskjellige meninger.. og en pils i sola..er ikke no problem.. for all del folkens.. skjerp dere... er dere så forbanna prippene..kan dere ha den bilen deres hjemme.. tenk mer på hvorfor du har den.. for å ha den med å vise den frem..og ha det gøy med den.. elelr for å gå å være livredd for den.. og ha den i garansjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg