Ottesen Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by Giallio Nå vil jo da også alle synlige berusede personer bli bortvist fra bane/utstillingsområdet. Og etter endt dag, vil alle bli bortvist fra området der bilene skal stå utstillt, så erligtalt så ser jeg ikke problemet. Og hvis du er så redd for lakken og slikt slike sammenhenger, så bør man heller bli hjemme i garagen og passe på så ingen kommer dit og riper opp bilen. hmmm....det visste jeg ikke......da forandrer jeg mening ;) Jeg syntes det er like moro hver gang......kommer til vakta: kjør opp på jordet.......jeg: kommer ikke opp vakt: joda....... 13 sec senere må han + flere dytte... Det er fint med masse folk der, men det går en grense oxo.....nå har den jo utvidet så vi får se iår.....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 de fulle folka vil ikke være inne på selve gatebilområdet. De får holde seg ved campen Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by BMW-328 de fulle folka vil ikke være inne på selve gatebilområdet. De får holde seg ved campen Å hvordan skal de kontrollere det? Kreve at alle blåser ved inngangen? Rødt og de er på hauet ut! :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giallio Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by viper Å hvordan skal de kontrollere det? Kreve at alle blåser ved inngangen? Rødt og de er på hauet ut! :rolleyes: Det er da forskjell mellom å ha alkohol i blodet å være full Siter 2004 Volvo V70R AWD 1996 Fiat barchetta turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Tror ikke de har kapasitet til å holde fulle folk borte fra banen eller fra publikum da. Det tror jeg er helt umulig asso! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Fyll og fest? Tulling. Dra på bygdedans og drikk i stedenfor. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Haha! Fyll og fest er jævlig gøy det.. og Gatebil er gøy ,, blander du de er det som 1 + 1 da blir det Jævlig gøy =)) Asso noen som har tenkt til å bestille den gatebil filmen? Den gamle er hvertfall helt ubrukelig med en, da mener jeg EN sang som går om og om igjen hele filmen.. Hvorfor kan de ikke velge litt bedre musikk til filmene.. hadde gjort de mye råere.. Noen som vet om en side med masse råe bilfilmer.. Sånne hjemmelaga lissom..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by [toca] Til dere som sutrer å syter over fulle folk......Drikker dere aldri? aldri vært fulle? Skjønner egentlig ikke problemet......Er det det at dere liksom har "vokst fra" festing?.....Å bli dritings kan vel skje den beste? ;) Å det med riper i lakken, det kan vel strengt tatt skje når som helst, hvor som helst og ikke minst av hvem som helst. Vil si det er en av sjangsene man må ta for at man absolutt skal vise frem bilen sin å ha mest mulig folk rundt den. Å hva hadde vel ikke vært bedre enn å fått krevd en "fjortis" for ei hellakkering til nye treff påfølgende år? :D Men til syvende å sist vil jeg bare nevne att dette innlegget er for oppfyringen av dere sin del:ass GODT TREFF!! Hihi rett og slett bra skrevet ! =)) hæhæ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Vi fyrer igang våre bruksbiler, laster opp med engangsgriller, pølse, lompe og ca tusen med godt humør! Kommer cossie, T5, V8 og det som værre er herfra. Om dere ikke er der for å se på biler og showe, så kan ikke jeg bry meg mindre om det, det er nemlig derfor vi kommer dit. Men stakkars den idioten jeg fersker med nøkkel langs panseret på våtter'n min , han skal få hilse på Arne :) Men jeg regner med de fleste av dere andre også kommer for å se og bli sett, samt bare kose dere, som oss.. Ha en strålende vår, få på sommertøflene og stikk til Våler den 21. mai! :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Hehe arne.. så jævlig bra :D haha bra noen har skjønt hvordan det skal være da ;) Helt rått! Får vel ta med meg en "arne" selv :D hæhæ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 mye artig lesing her ja. vil bare si at det er helt greit at folk drekker og har det artig, men de må også ta litt hensyn. å gå og sope ølflasker i 2 timer før biler kan begynne å flytte seg rundt på området er litt hensynsløst. folk må gjerne drikke, bare de ikke kaster flasker i øst og i vest.. nord og sør og for den saks skyld.. hehe... men gleder meg til sommerens gatebil, blir mega artig ja. bare håper bilen min er klar i tide ja.. party on... :D Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg gleder meg til å stille på Gatebiltreffene i år, og kose meg med sommer, sol, bil og ikke minst babes... Men skal ikke legge skjul på at det legger en demper på stemningen over å måtte være "nervøs" for at folk skal komme å "fucke opp" bilen grunnet blanding av høyt alkoholinntak og sjalusi... Jeg vet hvor JÆVLIG kjipt det er hvis man ikke får tak i evt. vedkommede der og da ettersom man da må betale ut av egen lomme, noe som er totalt håpløst når man er såpass "grei" og stiller ut bilen slik at publikum kan se på... Så jeg håper det blir bra, og gleder meg til sommer! Men håper ikke fulle folk ødelegger treffa... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Tror jeg skal ta med meg en slik arne selv jeg.. men kun som en siste nødløsning å bruke... tviler på at man trenger det men.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Skal du nedover i mai Stephan? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Sjangser for det ja.. muligheter for at en viss konfirmasjon som jeg MÅTTE absolutt bli med på kommer i veien... men jeg tror nok det :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg