Gå til innhold

Gatebil !!!

Ranger emnet


Ruzle

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nais, få med masse biler da, så tar vi dere igjen på alvdal elns. eller vi kan kjøre sammen fra berkåk/ulsberg. ?

Vi har handla inn sånne små walkier for å holde kontakten mellom bilene nedover. :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke akkurat så mange slik som det ser ut nå men.. Kanskje to biler... muligens tre... ikke sikker.. men hvis det er flere fra tr.heim/trøndelag ca som skal nedover hadde det jo vært morsomt å kjøre mange sammen nedover. Jeg med null retnings sans klarer iallefall ikke å finne noe som helst helt alene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med kart og kompass ;)

 

Fan gatebil i år gleder jeg meg så sinnsykt til asso! :D Var noe snakk om at de skulle preppe breisladden og sånn at flere folk kunne se på/sitte i svingen.. Så ut som de hadde ordna noe i utkanten av svingen når jeg var der i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Får ta med kart og kompass ;)

 

Fan gatebil i år gleder jeg meg så sinnsykt til asso! :D Var noe snakk om at de skulle preppe breisladden og sånn at flere folk kunne se på/sitte i svingen.. Så ut som de hadde ordna noe i utkanten av svingen når jeg var der i går..

 

Det de driver med i langsvinge er å lage en støy mur pga for mye bråk ned til nærmeste nabo.

 

Blir strengere støy krav på rudskogen i år.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

 

Det de driver med i langsvinge er å lage en støy mur pga for mye bråk ned til nærmeste nabo.

 

Blir strengere støy krav på rudskogen i år.

 

Helvete. strengere støykrav, det er et sprøtt land vi bor i syns jeg. vi har ikke mange steder i norge vi kan leke oss litt med kjøretøyene våre, pes dette her.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg hørte noe rykter om at det var blitt reklamert for treffet i sverige/finland/england...noen som vet om det stemmer eller om det kun er piss..?

får enda håpe at det blir bedre kø system enn tidlgere..lei av å stå i kø i over 2 timer for å spole meg opp på et jorde..

vurderer nesten å stille ut bruksbilen i år (den røde volvan :D) har jo fått i en respektabel maskin...mø får sjå...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køen blir som sagt mye roligere da det blir store parkeringsplasser ved hovedveien og kun de bilene som skal stilles ut og kjøres på bane med skal kjøre opp grusveien til banen. Det blir reklamert noe i sverige, danmark og noe england. Blir mer av dette neste sesong tenker jeg..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår