Gå til innhold

Gatebil !!!

Ranger emnet


Ruzle

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by volvo242TIC

syns jeg hørte noe rykter om at det var blitt reklamert for treffet i sverige/finland/england...noen som vet om det stemmer eller om det kun er piss..?

 

 

 

Tror de satser på å bli nordens største treff i år...har hørt de har snakket om det i hvertfall.

Tror interessen blir enda større i år.... er jo helt sjukt, kommer 9-10 biler med 600-800 hester:D

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de bare får asfaltert den jævla grusveien fra veien og opp til banen på Rudskogen så blir i alle fall jeg fornøyd!

Ville vært første som stod på min byggeplan i hvertfall

anger2 anger2 anger2

 

Ellers så håper jeg det blir et rekord år i år...hadde vært kult for Norge å kunne smykke seg med nordens største treff:D

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Ellers så håper jeg det blir et rekord år i år...hadde vært kult for Norge å kunne smykke seg med nordens største treff:D

 

Er vel et stykke igjen til Power big meet .....over 10 000 biler og 50-60 000 besøkende.....faktisk et av de største amcar treff i verden....:D

 

http://www.bigmeet.com/

 

Men det er jo en helt annen type treff da....:D

Erland Nordby, Hedemarken

-66 Buick GS cab. under restaurering.

-66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1nsane

Vet ikke om dem har asfaltert veien opp ditt ennå men dem skal hvertfall gjøre det, leste jeg.

:)

 

De har ikke gjort det enda. Det er jo helt banalt. jeg var der 27 april på norsk sportsvogn klubb treff. Litt jalla at alle grombilene må kjøre i gjørma for å komme til banen..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Det er faen i meg helt rått! Fyll og fest i 3 dager =))

Er vel sånne som deg som ødelegger Gatebil for de som faktisk er der for å se på biler og banekjøring da.

 

Skulle vært drikkeforbud på hele greia... noen greier å holde seg i skinnet, men andre greier knapt å stå på beina. Alt ødelegges av sånne idioter.

 

 

Hva tror du skjer når alle har drikki seg dritings på partycampen og skal ut å se på bilene på dagen?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Håper alle får det trivelig! :o) OG så håper jeg de klarer å organisere slik at det ikke blir så lange køer når alle skal hjem derfra, det kan ta flere timer å komme seg ned på hovedveien hihi helt utrolig, men uansett blir det gøy :) wohaaa ehhehe

 

VI hadde tilfeldigvis med oss en ekstra engangsgrill, vi. Så vi fyrte opp den og grilla pølser mens vi venta i køen på vei ut av rudskogen;)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Fan tror jeg skal dra innover med telt et par dager i forveien jeg.. det kommer til å bli en helvettes lang kø som vanelig.. men tror det kommer ENDA mere folk dit i år.. :)

 

Og forresten, telt hjelper ikke. Vi hadde også med oss telt i fjor, men det blei selvfølgelig rivi ned mens vi prøvde å få sove. Vi satte det opp, de reiv det ned.

Da pakka vi sammen alt og reiste inn på selve området, og sov i bilen. Det er ikke så jævlig kult der når man ikke kan få sove i fred engang. Håper det bedrer seg når de lager to forskjellige "camper" i år.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er vel sånne som deg som ødelegger Gatebil for de som faktisk er der for å se på biler og banekjøring da.

 

Skulle vært drikkeforbud på hele greia... noen greier å holde seg i skinnet, men andre greier knapt å stå på beina. Alt ødelegges av sånne idioter.

 

 

Hva tror du skjer når alle har drikki seg dritings på partycampen og skal ut å se på bilene på dagen?

 

Ja det er bare jeg som ødelegger hele greia.. tar på meg all skyld :) Greit jeg kan være enig at det var litt dumt skrevet som en første post i denne greia.. Det blir generelt "se på biler, show, grille, drikke, kose seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

 

Og forresten, telt hjelper ikke. Vi hadde også med oss telt i fjor, men det blei selvfølgelig rivi ned mens vi prøvde å få sove. Vi satte det opp, de reiv det ned.

Da pakka vi sammen alt og reiste inn på selve området, og sov i bilen. Det er ikke så jævlig kult der når man ikke kan få sove i fred engang. Håper det bedrer seg når de lager to forskjellige "camper" i år.

 

Heheh lugnt med engangsgrill i køen da :) Usjameien.. teltet revet ned ja.. det som er faen vettu.. alltid noen folk som ikke klarer å oppføre seg i fylla eller uansett.. Men ja, tror det vil hjelpe med en partycamp og en roligcamp.. :) Blir sikkert kult vettu. Syns jeg har sett deg før .. oææ hehe Tror jeg skal ta med meg sånn avsperrings rull å sette opp sånn tau rundt teltet eller noe jeg.. :) sånn som snuten bruker rundt hus som har hatt inbrudd osv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

 

Heheh lugnt med engangsgrill i køen da :) Usjameien.. teltet revet ned ja.. det som er faen vettu.. alltid noen folk som ikke klarer å oppføre seg i fylla eller uansett.. Men ja, tror det vil hjelpe med en partycamp og en roligcamp.. :) Blir sikkert kult vettu. Syns jeg har sett deg før .. oææ hehe

 

Kanskje det var du som lå å jukka på meg og slo meg på rumpa gjennom teltduken?

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår