Gå til innhold

Gatebil !!!

Ranger emnet


Ruzle

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Tror det lønner seg å se ann litt hvor man legger seg hen da... :rolleyes: :D

 

Midt blant en del folk som drev og festa var kanskje ikke det lureste heller... ;)

 

Om vi skulle unngått folk som festa så burde vi vel egentlig ikke reist i det hele tatt...

Vi hadde jo faktisk tenkt til å sjenke og greier, men det frista liksom ikke å drikke seg møkkings, når vi så så fine eksempler på fjortisfylla. Men jeg synes alikevel folk burde la teltene stå i fred, spesielt når det ligger noen og sover der.. Ble vel ikke så mye søvn på deg heller? ;)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

noen her som vet hvordan man skal komme seg ut fra rudskogen hvis det haster da ? :)

 

Håkon skal slippe ut lufta av dekka til tresko dalback, også knuse han i drag for så å fordufte ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er prisingen egentlig?

 

Inngang publikum/ deltakere kr. 150,- Pr. dag. Barn under 12 år gratis i følge med voksne. Camping. kr. 100,- pr. dag. Bil på treff kr. 120,- for hele perioden. Kjøre på banen kr. 300,- pr. dag.

 

Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen.

 

Blir det

 

3x150,- for å være der

+ 120,- for bilen

+ 2x100,- for å overnatte

-----------

= 770,- x 2 med passasjeren

-----------

= 1540,- totalt

=========

 

:eek:

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mirus

Hvordan er prisingen egentlig?

 

 

 

Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen.

 

Blir det

 

3x150,- for å være der

+ 120,- for bilen

+ 2x100,- for å overnatte

-----------

= 770,- x 2 med passasjeren

-----------

= 1540,- totalt

=========

 

:eek:

 

Jepp gjør nok det.. Jeg for min del vurderer snart og boikotte gatebil... Koster sååå mye.. og det er altfor mange mennesker der til at det er gøy.. Håpløst og få bilen ut på banen da det blir så mye kø.. Vanskelig å bevege seg rundt og det finnes knapt noen gode plasser igjen en kan sette seg med litt utsikt uten at noen setter seg foran en...

 

Det finnes nok av andre stevner.. Audi/wv, japsetreff.. samt mange private forekomster som en fra tid til annen blir invitert til...

 

Kommer nok en tur på gatebil, men om jeg gidder å dra med bilen vet jeg ikke.. Om jeg overnatter er mer usikkert...

 

Blir nok ikke noe overnatting på meg denne gangen uansett da jeg skal rett videre på hytte tur med haglen min :op

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mirus

Hvordan er prisingen egentlig?

 

 

 

Jeg skal komme på fredag og være der til søndag, med bilen inne på plassen.

 

Blir det

 

3x150,- for å være der

+ 120,- for bilen

+ 2x100,- for å overnatte

-----------

= 770,- x 2 med passasjeren

-----------

= 1540,- totalt

=========

 

:eek:

 

Tror det her blir litt feil... :)

Betaler vel bare for lørdag og søndag, og kjører vel samme bil... ;)

 

2x150x2=600

+120

+2x100=200

=920,-

 

Om jeg ikke er helt på bærtur nå....

Men dyrt samme f...

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Noen som for eksempel skal på gatebil her da??? :o) Det kommer til å bli det beste og råeste treffet ever i år!!!! Les mer om det her Det er faen i meg helt rått! Fyll og fest i 3 dager =))

 

 

Tragisk.

 

Er nesten så jeg håper på at en eller annen skal dunke borti bilen min i fylla, sånn at jeg får en unnskyldning for å slå ned en drita-idiot-som-trekker-ned-kvaliteten-på-gatebiltreffene.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

KOsepils er vel bare godt i sola :D Men dritt fulle folk rundt omkring er ikke noe særlig da.. Er ikke akkurat verdens undergang for meg.. men som tidligere nevnt.. det er jo også familier o.l som kommer. Synes det skal gå an å ta litt hensyn.. Men grill, pills biler og damer :D :D Damn....

 

Kosepils er bra.

Fyll og fest hele helga er IKKE bra.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår