Gå til innhold

Gatebil !!!

Ranger emnet


Ruzle

Anbefalte innlegg

Kose-pilsen er godest :dude:

 

Må man betale for hver dag man er der altså? Trodde det var sånn at du betalte der du gikk inn og thats it jeg.. Hvordan skal de for eksempel klare å kontrolere alle de menneskene som er inne på området? Blir alle jaget ut til campen eller ut av hele greiene hver dag da eller for å så betale seg inn på nytt? Eller kansje sånn bånd rundt henda på folk.,. Uansett virker det helt tragisk hvis de har tenkt til noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Roffa

 

Jepp gjør nok det.. Jeg for min del vurderer snart og boikotte gatebil... Koster sååå mye.. og det er altfor mange mennesker der til at det er gøy.. Håpløst og få bilen ut på banen da det blir så mye kø.. Vanskelig å bevege seg rundt og det finnes knapt noen gode plasser igjen en kan sette seg med litt utsikt uten at noen setter seg foran en...

 

Det finnes nok av andre stevner.. Audi/wv, japsetreff.. samt mange private forekomster som en fra tid til annen blir invitert til...

 

Kommer nok en tur på gatebil, men om jeg gidder å dra med bilen vet jeg ikke.. Om jeg overnatter er mer usikkert...

 

Blir nok ikke noe overnatting på meg denne gangen uansett da jeg skal rett videre på hytte tur med haglen min :op

 

Hva er dyrt med 150kr for å komme inn da? Kjøre bil på banen er vel mere håpløst så det er nok bortkastet.

Men å betale 150kr pr dag for å komme inn synes jeg ikke er dyrt.

Men det er jo ingen som tvinger deg til å komme.:)

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde det kanonfett på Våler, så faktisk bare en fyr som var kanon på dagtid, han var på vei til å få seg en lusing av Qvarnis da han stod å kalte Porchen for en "Sur gammal boble" og mente at detta var da ikke noe å kjøre rundt i siden det ikke holdt, så, klokken 9 om kvelden stod han og gren på gocartbanen pga en dame. Sikkert rund 25 år gammel. Det var jo tidig.

Just For Fun

91 Mazda Rx7 cab

87 Hilux 4x4 2,4D

83 Honda XL 250 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Våler jeg også, hadde det KANON!!

Steike som det tok løst på banen på søndag, sto klistra å titta hele dagen jeg. :D Fint vær ble det jo også på søndag.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by phower

Hadde det kanonfett på Våler, så faktisk bare en fyr som var kanon på dagtid, han var på vei til å få seg en lusing av Qvarnis da han stod å kalte Porchen for en "Sur gammal boble" og mente at detta var da ikke noe å kjøre rundt i siden det ikke holdt, så, klokken 9 om kvelden stod han og gren på gocartbanen pga en dame. Sikkert rund 25 år gammel. Det var jo tidig.

 

HÆHÆ....ja hørte om han jeg og:D

 

En kompis stod ved siden av Qvarnis da det skjedde, og han karen som slang med leppa hadde visst vært veldig nære å bli kjøttdeig...

 

Hmmm...lurer på om det ikke var han jeg holdt på å hive ut fordi han absolutt skulle sloss med alt og alle...?

 

Uansett, morsomt treff....masse fete biler, glær mæ til Juli!!!

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallais alle sammen!! Vi kjører et gjeng på 5 stykker fra tromsø mandag 5. juli! vi skal være på rudskogen en gang utpå torsdagen! vi kommer dit for å feste på kvelden/natten og for å se på biler på dagen!!! gleder meg noe så jævlig!

 

Noen flere fra tromsø som vil være med å lage leir på campen??

eller noen fra andre plasser åsså??? vi tar med partytelt, telt, campingutsyr, masse mat og masse øl og MASSE godt humør.

 

og slapp helt av..... kommer ikke til å rave rundt full på dagen

Nissan primera GT 98`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

 

HÆHÆ....ja hørte om han jeg og:D

 

En kompis stod ved siden av Qvarnis da det skjedde, og han karen som slang med leppa hadde visst vært veldig nære å bli kjøttdeig...

 

Hmmm...lurer på om det ikke var han jeg holdt på å hive ut fordi han absolutt skulle sloss med alt og alle...?

 

Uansett, morsomt treff....masse fete biler, glær mæ til Juli!!!

 

Vist du mener på campen på lørdags kvelden natta som hadde leir rundt en rød sprinter så var det en anen... *lokal helt her* :(

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by phower

Hadde det kanonfett på Våler, så faktisk bare en fyr som var kanon på dagtid, han var på vei til å få seg en lusing av Qvarnis da han stod å kalte Porchen for en "Sur gammal boble" og mente at detta var da ikke noe å kjøre rundt i siden det ikke holdt, så, klokken 9 om kvelden stod han og gren på gocartbanen pga en dame. Sikkert rund 25 år gammel. Det var jo tidig.

 

 

Var dette han som sa noe til quarnis om at han måtte regne med at bilen ikke gikk hele tiden fordi det var en porsche, mens han dyttet bilen i piten?

hehe

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår