Gå til innhold

Nitto 1320 Challenge

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

var heftig! :D

har spilt i hele dag..men nå var jo serveren typisk full.. :(

Kaller meg Ayapuri forresten...vi kan jo lage et eget lite team? :D

Kjører Hondaen ennå.men har over 480hk i den da 360lbs ellerno..alle oppgraderinge på Turbo osv osv..drar stripa på 10.1 på det raskeste med NoS...10.8 på det raskeste uten. Eneste jeg sliter med er starten..bilen får ikke farta med en gang..treg i starten.toppfarta i mål er ihvertfall ikkeno å klage på..135mph går det fortere? jeg bånner ihvertfall turtelleren på 5te :D sikkert noen som flekker meg også..men sånn er det alltid. Skulle gjerne ha paya for en bedre bil..men da man har dame som nekter å bruke penger på slikt går det nok ikke..hehe.forsøkte meg her om dagen på Live for Speed..plent NEI! hun vil ikke at vi skal bruke penger på tull...men hello, det er IKKE tull! krangling og klaging til liten nytte.hehe

Men kom igjen folkens...et must for de bilfrelste :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikna Racers heter teamet mitt....

men jeg kjører 8.6 med civicen, med NOS hele veien. med egenjustert gear ratios da.

men starten ja. har funnet en bra måte så den ikke burner:

du setter den i 1.giret når det første gul-lyset kommer, ikke ha turtall i det hele tatt. så når det andre lyset slukkes gir du full gass og holder in NOS knappen, da bruker jeg å få ca. 0.5-0.7 i reaksjonstid og den burner ikke

har akkurat kjøpt meg lanceren nå :)

7 måneder igjen til jeg blir 18

kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;)

Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern...

BMW ///M-Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..Takk for tipset :D

Men jeg kommer jo seff ikke på nå da..traffic..hater traffic

har ikke kjøpt meg ny girkasse ennå...sparer opp penger til supra nå da..bilen er verdt rundt 20k nå tenker jeg..og jeg har 8k cash til gode..tror supran kosta 40k..så må bare spare litt mer :d

men jeg melder meg antakeligvis inn i klubben om du vil :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte dette spillet for halvt års tid siden..hadde civicen nede i 8.34 :D:D slå den..

Kan sikkert starte å spille igjen, kanskje bilforumet.net clan kan dannes? hadde vært morsomt

btw lancern suger 2k., spar til noe annet..

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, når jeg skal lagre bruker info så får jeg en feil melding, Det står : Bad words are not allowed. Please try another name.

alle navn jeg har prøvd er ikke fyfy ord.

Uansett hva jeg skriver så får jeg den feilmeldinga:mad:

edit: fikk det til nå, bare restartet spillet så gikk det:D

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

Når jeg kjører av gårde og kommer først til mål når jeg kjører mot pc'en så taper jeg.. Ikke feilstarter jeg heller.. Noen som veit?

det er på grunn av det bracket time opplegget... det tallet du skriver inn før løpet. hvis du kjører fortere enn den tiden du oppgir taper du. det er den tiden som avgjør hvor lang tid etter computeren du starter å kjøre...

7 måneder igjen til jeg blir 18

kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;)

Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern...

BMW ///M-Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk jo seff ikke ann å selge bilen...det syntes jeg var dårlig..jeg har en tilsvarende verdi av $49 000...og har mer enn nok til å kjøpe ny bil...men nei..kjipern..eneste jeg kan trøste meg med..er jo at da jeg får råd til supraen..så selger jeg hondaen..og får alt jeg kan ha på supraen med en gang..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider