Ayapuri Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Enedelig var Supraen i boks :D 810 HP @ 5800 RPM 813 LBS/FT @ 5000 RPM Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 dratt ned på 8,786 og 155.65mph nå :D enda har jeg ikke alle trimmeningen på supraen.. kun 767hk Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Regga meg ista men har ikke fått registerings koda mi på hotmailen min enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by SirAnderz Regga meg ista men har ikke fått registerings koda mi på hotmailen min enda ? mulig du har skrevet feil? jeg fikk min med en gang. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 når vi snakker om starting og slikt... det jeg gjør er at jeg tar en shallow staging..dvs at jeg såvidt er borti det gule feltet på venstre side.. jeg har den i fri, ruser til 2000-3000, kommer ann på bilens hk.. når det andre gule lyset har lyst ca halvparten av hvor lenge den lyser før det tredje lyset kommer på(er dere med?) så slenger jeg inn giret og Nos knappen, og gir bånn gass... har ilen såpass mye hester at den spinner, må jeg justere gassen.. har alltid clutchen på stiffest(helt i toppen)..får reaksjonstider på .500 til .650 are jeg får tuna civicen min så skal jeg nok denge ja:D:D Har forresten sendt en application til det laget ditt Karlsen, kaller meg for TheDanMan :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Har dratt ned på 8,1 nå :D :D 810hk suupra Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg