mfafa Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Når jeg skal logge inn MÅ jeg gå til User Control Panel! Nytter ikke å prøve å svare på en post hvis jeg har status som avlogget, da jeg trykker Reply og skriver user+pass får jeg "Network problem". Siden kommer ikke opp. ps! dette er veldig irriterende da jeg skal svare på tråder og åpner de via eposten og må logge inn via User Control Panel og SÅ finne tilbake til hver tråd. (nettleser: Opera 7.23) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Problemene er der fortsatt med ny nettleser; Mozilla Firefox 0.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 hva med explorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 jeg har samma problem! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Håkon A hva med explorer? Det gjelder også IE6.0! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by mfafa Det gjelder også IE6.0! Med IE kan dere prøve følgende: Tools --> Internet Options --> Privacy --> [Edit] --> Skriv inn bilforumet.net --> Trykk på [Allow] Dere kan evt. se om denne allerede er i listen, og om den evt. står på always block Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Tviler på jeg blocker noe. Har fungert før. Prøvd 3 aktuelle (vel egentlig bare 2, fordi IE suger) nettlesere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Brannmur eller ad-blockere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by fcuk Brannmur eller ad-blockere da? Dette skjedde for 30 sek. siden da jeg skulle svare på denne tråden! Brannmuren sitter i routeren min og jeg har ikke endret noe i den på 12 mnd. Popup-blockere som ligger internt i nettleseren min gjør ikke dette.. da jeg har prøvd Opera, Firefox og IE (som ikke har popup-blocker) Og jeg har samme problemet på jobben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Denne er lei ja. Prøvde å logge meg ut, finne denne tråden, svare på, logge inn, skrive dette, helt uten problemer. Jeg bruker IE 6 og Norton Internet Sec. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Denne er lei ja. Prøvde å logge meg ut, finne denne tråden, svare på, logge inn, skrive dette, helt uten problemer. Samme prosedyre med Netscape 7.1 Skal se å få laste ned flere browsere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Nå fikk jeg til å logge inn ved å trykke på "Svar" i IE6.0 Men det fungerer fortsatt ikke i Mozilla Firefox 0.8. Gidder ikke teste Opera igjen da denne er avinstallert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Problemet er der fortsatt..... cannot find newreply.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 jeg bruker opera her. funker fett.. kjører tilogmed 2 firewalls på pc pluss en i router.. zero problem.. tester mozilla etterpå Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 nå testet med mozilla 1.6 :) funker knirkefritt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg