metz Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 har et nytt interiør jeg skal sette inn når varmere tider nærmer seg.. men det er skikkelig skittent og trenger en rens. har noen her renset sjøl før, og fått det så og si strøkent? siden interiøret er hvit (ikke skinn), lønner det seg vel også å impregnere det for å slippe å rense annenhver dag. så alle erfaringer/tips er velkomne. til slutt, er det verdt bryet? jeg får jo gode priser hos den lokale bilpleie sjappa.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Jeg tok en sånn støvsuger som kan rensetepper, Som suger vann. Jeg syntest det ble veldig bra. Før og etter bilde, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hadde du tilfeldigvis en sånn støvsuger liggendes? :D jeg har ikke sånt hvertfall.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Damen min hadde, hun renset det ene setet, Det ble renere enn det jeg renset, Gjelder å ta seg god tid. Var veldig grei jobb når setene var ute av bilen. hadde de i stuen. Brukte de faktisk til Tv stoler i nesten 2 uker før jeg hev de inn i bilen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 er dette noe man kan få leid enkelte steder.. eller er det bare å kjøpe og kose seg? :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Vi har sånn støvsuger hjemme. Den heter Rainbow. Det er i prinsipp en støvsuger som har vannrensing. At alt suges inn og renses i vannet. Tror vår støvsuger kostet en 15k når den ble kjøpt.. men det må da være andre støvsugere som duger? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Har gjordt dette 2-3 ganger. Du får ofte leid dette på fargehandler/Jernia. Renset bakseter, fremstoler, gulvtrekk, taktrekk, dørsider på 4-5 timer. Og det tar ca 2 dager å tørke det i romtemperatur. Faktisk vanvittig morro, har du ordentlig rensemaskin med vann så ser du resultatet med engang. Og vannet er så møkkete at du vil ikke tro det. Men la det tørke skikkelig slik at det ikke kommer råte/mugg. Lukter også godt i bilen etterpå CorollaGT ;) Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Det var smart. Skal jeg lagre på hard disken mellom øra og huske på da jeg trenger no sånt. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Har brukt kraftvask og vanlig høytrykk steamer både på seter og dørtrekk og dette gikk meget bra. Litt lang tid å tørke, men det så ut som nytt etterpå. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by CorollaGT Har gjordt dette 2-3 ganger. Du får ofte leid dette på fargehandler/Jernia. Renset bakseter, fremstoler, gulvtrekk, taktrekk, dørsider på 4-5 timer. Og det tar ca 2 dager å tørke det i romtemperatur. Faktisk vanvittig morro, har du ordentlig rensemaskin med vann så ser du resultatet med engang. Og vannet er så møkkete at du vil ikke tro det. Men la det tørke skikkelig slik at det ikke kommer råte/mugg. Lukter også godt i bilen etterpå CorollaGT ;) takk skal du ha, da skal jeg se om jeg får leid når våren er her :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 noen som har noen tips til hvordan jeg kan behandle skinnsetene min? skinnet begynner å bli stivt å få litt "sprekker" er det noe man kan smøre på? ikke se på dørtrekkene å dørhåndtakene.. nye er på vei... å.. nei... det er ikke jeg som har lakka dem rød ;) mvh beklager at det ble stort Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by geron Vi har sånn støvsuger hjemme. Den heter Rainbow. Det er i prinsipp en støvsuger som har vannrensing. At alt suges inn og renses i vannet. Tror vår støvsuger kostet en 15k når den ble kjøpt.. men det må da være andre støvsugere som duger? Kan ikke jeg få komme ut å rense setene mine da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Noen som tilfeldigvis vet hvor mye det sånn ca det koster å leie en rense maskinn på f.eks Jernia? Er det vanlige at de som leier ut har forskjellige størrelser på rensemaskinene? Kunne i utganspunktet bare trengt en liten maskin for setene i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg undersøkte med jernia her i byen, og de hadde ikke noe slik til utleie.... så hvis noen kjenner til steder i bergen som kan ha noe, så gi meg en lyd! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 så man bruker rett og slett en tepperenser? det får man leid på fargehandlere, som nevnt over.. men hva med impregnering, noen som har peil der? jeg har hvit skai interiør, så det blir jo fort skittent om man ikke impregnerer det.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg