Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Kjøpte de hos BilXtra for ei knapp uke siden. Sparco Sprint med universalunderstell, kom på 6300,- /inkl alt. Angrer ikke et sekund, de er verdt hver ei krone! Problemet er egentlig understellet - for å bruke det må jeg bolte det fast igjennom dørken, og needless to say - det vil bli ei rustfelle hvis man ikke gjør det 100% ordentlig første gangen. Alternativet er å bruke understell fra originalstolene og lage et slags bastard-understell; da kan jeg jo enda bruke den originale lengdejusteringen. Men vi får se; blir helt sikkert ikke å gjøre noe med dem før det blir såpass varmt i været at man kan lakkere litt ute uten at lakken trenger ei uke eller mere for å tørke. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Er vel på tide å bytte ut Bilsport kalenderen din nå vel? :D Tøffe stoler! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 6300.-? Er ikke det ganske mye? Koster ikke de stolene 1900kr/stk da? Er 1250kr/stk for understella? Lurer på like stoler selv.. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kaster ut baksetene nå da eller øyvind? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Så langt har jeg bare slengt ut seteryggen bak - resten skal få følge etter når jeg tar meg tida til det (egentlig bare latskap i og med at det tar 10 sekunder å ta ut sitteputa også). Stolene kostet cirka 2200,- per stykk, understellet (univeral-saken) kom på cirka 800 (par) , og glideskinnene (for lengdejustérbarhet) koster cirka 1000 (par). Bilsportkalenderen skal få henge i fred, Super-Evo'en er jo skamfet! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 http://www.gundersenmotorsport.com/ der koster stolene 1835 Veiledende. du er blitt snytt av din leverandør (som selger utstyr for gundersen) -frode (har kjøpt 2 slike i trondheim og betalte 1835,btw har solgt de også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Bilsportkalenderen skal få henge i fred, Super-Evo'en er jo skamfet! :) Årets handlevogn-kalender var ikke like fet, skal jeg være enig med deg i :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by froorf der koster stolene 1835 Veiledende. du er blitt snytt av din leverandør (som selger utstyr for gundersen) Jeg har en stygg uvane med å ikke sjekke andre tilbud, det skal sies. Blir ihvertfall deilig å slippe å trille ut døra hver gang man svinger (selv om de originale Quattrostolene slett ikke er så ille). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Ta å post litt om en stund, når du får kjørt litt i de. Er spent på hvordan de er mtp. komfort.. Hvordan virker de å sitte i nå? Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by warwick Ta å post litt om en stund, når du får kjørt litt i de. Er spent på hvordan de er mtp. komfort.. Hvordan virker de å sitte i nå? De er faktisk jævlig komfortable; slett ikke så ille som jeg trodde de skulle være... Bruker å sette en av stolene oppe i senga mi, så sitter jeg i den foran PC'en. Går fint, time inn og time ut. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Så nice ut, Øyvind! Kan bli veldig pen den quatroen din, med litt tlc og cold hard cash:D Digger de gamle coupe`ne. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Bullit Så nice ut, Øyvind! Kan bli veldig pen den quatroen din, med litt tlc og cold hard cash:D Digger de gamle coupe`ne. Stå på! Joda, det blir bra dette! Langtidsprosjekt, kaller jeg det... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg