Gå til innhold

Nye stolene mine!

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Kjøpte de hos BilXtra for ei knapp uke siden. Sparco Sprint med universalunderstell, kom på 6300,- /inkl alt. Angrer ikke et sekund, de er verdt hver ei krone! Problemet er egentlig understellet - for å bruke det må jeg bolte det fast igjennom dørken, og needless to say - det vil bli ei rustfelle hvis man ikke gjør det 100% ordentlig første gangen. Alternativet er å bruke understell fra originalstolene og lage et slags bastard-understell; da kan jeg jo enda bruke den originale lengdejusteringen. Men vi får se; blir helt sikkert ikke å gjøre noe med dem før det blir såpass varmt i været at man kan lakkere litt ute uten at lakken trenger ei uke eller mere for å tørke.

sparco.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg bare slengt ut seteryggen bak - resten skal få følge etter når jeg tar meg tida til det (egentlig bare latskap i og med at det tar 10 sekunder å ta ut sitteputa også). Stolene kostet cirka 2200,- per stykk, understellet (univeral-saken) kom på cirka 800 (par) , og glideskinnene (for lengdejustérbarhet) koster cirka 1000 (par).

Bilsportkalenderen skal få henge i fred, Super-Evo'en er jo skamfet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by froorf

der koster stolene 1835 Veiledende. du er blitt snytt av din leverandør (som selger utstyr for gundersen)

Jeg har en stygg uvane med å ikke sjekke andre tilbud, det skal sies. Blir ihvertfall deilig å slippe å trille ut døra hver gang man svinger (selv om de originale Quattrostolene slett ikke er så ille).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by warwick

Ta å post litt om en stund, når du får kjørt litt i de.

Er spent på hvordan de er mtp. komfort..

Hvordan virker de å sitte i nå?

De er faktisk jævlig komfortable; slett ikke så ille som jeg trodde de skulle være... Bruker å sette en av stolene oppe i senga mi, så sitter jeg i den foran PC'en. Går fint, time inn og time ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider