Golf3flem Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Hallais ! elektriske vinduet på førersiden funker ikke. alle andre vinduene funker som de skal. Kan feilen bare være bryteren? eller noe annet? Vertfall, kan noen hjelpe meg å få tak i samme bryter. [ATTACH]24773[/ATTACH] Ikke mitt bilde men dette er bryteren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Ja, feilen kan ligge i bryteren og du kan måle om det er denne som er defekt. Mål om det kommer spenning ut av den, mål også om det er spenning inn til motoren. Om ikke kan feilen skyldes ledningsbrudd mellom døra og a-stolpen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf3flem Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Thank you! Sikkert dumt spørsmål, men hvordan og hva måler jeg med ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Du måler mellom jord (karosseri) og pluggen(e) inn på bryteren/motoren. Bruk et måleinstrument (multimeter), fås til en hundrelapp på f.eks. Jula. Du skal stille det inn på likespenning (DC) og måleområde f.eks 0-20 Volt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Mulig du finner tegning over det her; http://www.keepandshare.com/doc/show.php?i=1679968&cat=4&fclick=y Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg