andrej1 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Her er min nyeste kreasjon. Jeg liker biler som ikke er overstylet, men bare senket litt med nye felger. Det er utrolig kult! Selvom det er masse styling er det også kult! Felgen foran ble ikke helt fin men det gjør ikke så mye. -Senket -Farget -Blinklys flyttet til sidespeil -Felger http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Seat_Altea.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Dusy- Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 fin den..kunne ha god kjøpt meg den:) Siter Just have fun with your licens, remember: DO NOT FUCK WITH IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Den var bra den, eneste er den forreste felgen den er litt utydelig, men eller var den supa nice :) Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Pent. felgen er litt ute av fokus som sagt. Prøvde meg jeg også, har ikke gjort så fryktelig mye jeg heller: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 fin denne ;) Bortsett fra at gitteret er litt skjevt og bakfelgen er litt feil, men ellers veldig bra :D :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Dusy- Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 nice :D:dude: Siter Just have fun with your licens, remember: DO NOT FUCK WITH IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg